Міжнародний науково-практичний онлайн-форум «Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні»

«Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні»;

05-06 квітня 2023 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

 

05-06 квітня 2023 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся Міжнародний науково-практичний онлайн-форум «Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні».

05 квітня 2023 року розпочалася робота пленарних сесій форуму (модератори: Оксана Салата, завідувач кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук, професор; Нінель Клименко, доцент кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук; Фелікс Левітас, професор кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук, професор).

З вітальним словом до учасників Форуму звернулася Лілія Гриневич, перший проректор Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент та Михайло Войцехівський, директор Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.

На пленарних сесіях конференції із ключовими доповідями виступили: Альберт Новацкі, завідувач Колегіуму прикладної лінгвістики, доктор гуманітарних наук, Республіка Польща (тема доповіді «Навчання української мови та літератури у школах для українців у Польщі»); Йозеф Малах, завідувач кафедри освіти та освіти дорослих Педагогічного факультету Остравського університету, доктор філософії, Чеська Республіка (тема доповіді «Формування професійних компетентностей майбутніх учителів»); Емеше Тордік Юдіт, професор кафедри розвитку людини Університету імені Кодолані Яноша, доктор гуманітарних наук, Чеська Республіка та Карловіц Янош Тібор, доцент кафедри розвитку людини Університету Обуди, доктор філософії, Угорщина (тема доповіді «Підприємницька компетентність як важлива складова загальних компетентностей педагога»); Маргарита Шредер, консультант Центру освіти для дорослих, фахівець у галузі міжкультурних відносин, соціальний педагог, Федеративна Республіка Німеччина (тема доповіді «Особливостi iнтеграцii українських дітей до німецької системи освіти»); Олександр Удод, завідувач відділу української історіографії Інституту історії України Національної академії наук України, доктор історичних наук, професор, член-кореспондент Національної академії наук України (тема доповіді «Академічна і шкільна історія в Україні: євроінтеграційний потенціал»); Наталія Морзе, професор кафедри комп`ютерних наук Факультету інформаційних технологій та математики Київського університету імені Бориса Грінченка, член-кореспондент НАПН України, доктор педагогічних наук, професор (тема доповіді «Досвід країн ЄС щодо цифрової трансформації закладів освіти); Оксана Заболотна, президент Української асоціації дослідників освіти, професор кафедри іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (тема доповіді «Резильєнтність як складова професійної компетентності педагога в умовах війни та повоєнний період»); Оксана Митяй, Голова Правління Громадської організації «Міжнародний центр психологічної допомоги», аспірантка Сілезького університету в Катовіце, Республіка Польща (тема доповіді «Форми соціально-освітньої активізації громадян України (дітей, молоді та дорослих) у Польщі: вибрані приклади»); Світлана Бойко, старший науковий співробітник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», кандидат історичних наук (тема доповіді «Освітні інноваційні практики в умовах воєнного стану в Україні); Людмила Міронець, декан природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, кандидат педагогічних наук, доцент (тема доповіді «Педагогічні умови фахової підготовки майбутніх учителів біології засобами цифрових технологій»; Ірина Крамаренко, начальник відділу наукового дослідження та впровадження засобів навчання в безпечний освітній простір Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти», старший дослідник, кандидат педагогічних наук (тема доповіді «Нормативне регулювання цифровізації освітнього процесу»); Надія Гузик, директор Ліцею № 3 «Авторська школа М.П. Гузика» Южненської міської ради Одеського району Одеської області (тема доповіді «Природні задатки таланту дитини – орієнтир академічного змісту освіти»).

06 квітня 2023 року відбулася робота секцій за напрямами роботи Форуму, під час яких у дискусіях взяли участь освітяни й науковці різних міст України (Київ, Чернігів, Харків, Львів, Запоріжжя, Суми, Одеса, Дніпропетровськ, Ужгород) та європейських закладів вищої освіти, які готують педагогічні кадри (Республіка Польща, Чеська Республіка, Угорська Республіка, Федеративна Республіка Німеччина).

Дякуємо всім учасникам Форуму за цікаві доповіді, плідну й конструктивну дискусію!

Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм

«Педагог ХХІ століття»
«Педагог ХХІ століття»
«Педагог ХХІ століття»
«Педагог ХХІ століття»
«Педагог ХХІ століття»