Шановні колеги!
Академія інтелектуальної власності УКРНОІВІ при підтримці Академії ВОІВ планує реалізувати Менторську програму наставництва «How to teach Web 3.0 in universities» для представників ЗВО.
Менторська програма для викладачів закладів вищої освіти є інноваційним підходом до підтримки професійного розвитку та сприятиме впровадженню новітніх технологій у навчальний процес. Основною метою програми є підвищення компетентності викладачів у сфері новітніх технологій, таких як штучний інтелект, блокчейн, інтернет речей, а також у вдосконаленні методології викладання дисциплін, пов’язаних з відповідними тематиками.
Основні стадії Менторської програми:
- Опитування та оцінка потреб. Викладачі, які бажають приєднатися до програми, шляхом опитування проходять оцінку своїх потреб у підвищенні компетентності. Це дозволить команді експертів Академії інтелектуальної власності УКРНОІВІ та запрошеним менторам від Академії ВОІВ належним чином виявити освітній запит та розробити програму навчання, адаптовану до актуальних потреб учасників.
- Етап навчання. Учасники програми матимуть можливість приєднатися до тренінгового курсу, що допоможе їм отримати нові знання у сфері новітніх технологій, їх застосуванні при викладанні дисциплін, а також набути навички щодо методології викладання таких дисциплін. За результатами проходження тренінгу передбачена видача сертифікатів.
- Розробка навчальної програми. Учасники, зацікавлені у професійному наставництві від міжнародних експертів, матимуть змогу взяти участь у етапі розроблення/вдосконалення власних навчальних програм за тематикою, що повʼязана зі сферою новітніх технологій.
- Впровадження та звітність. Після успішної розробки/вдосконалення навчальної програми, учасникам необхідно впровадити дану програму на базі закладу освіти, представником якого він виступає. Після завершення програми учасники проходять оцінку своєї успішності та ефективності впроваджених змін, шляхом формування особистого звіту. Це дозволить визначити результативність програми та внести необхідні зміни для її подальшого вдосконалення.
Орієнтовні дати проведення: червень 2024 року (етап навчання), липень– серпень 2024 року (етап розробки), вересень-листопад 2024 року (етап впровадження та звітності).
Вільне знання англійською мови є обов’язковим для учасників етапів розробки та впровадження навчальної програми.
Долучитися до участі у проєкті за посиланням.