У лютому 2024 року відбувся конкурс проєктів презентації Університету у соціальних мережах.
Мета конкурсу - сприяння підвищенню активності грінченківців у соціальних мережах, заохочення найбільш ефективних практик просування інноваційних ідей у соціальних медіа.
У конкурсі взяли участь сторінки соціальних мереж структурних підрозділів, кафедр, студентського самоврядування, студентських спільнот Університету, розміщені у соціальних мережах Facebook, Instagram, TikTok, на каналі YouTube. На Загальноуніверситетський конкурс проєктів презентації Університету надійшло 20 заявок.
Журі визначило кращі роботи. Гран-прі конкурсу отримав проєкт Фахового коледжу «Універсум».
І місце посів проєкт Факультету східних мов.
ІІ місце – проєкти:
- Факультету економіки та управління;
- Факультету журналістики;
- кафедри практичної психології Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти.
ІІІ місце – онлайн-проєкти:
- Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти;
- студентської ради Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти;
- навчально-виробничої майстерні тележурналістики «СловОпис».
Вітаємо переможців!