Загальноуніверситетський конкурс проєктів презентації Університету Грінченка у соціальних мережах

У лютому 2024 року відбувся конкурс проєктів презентації Університету у соціальних мережах.

Мета конкурсу - сприяння підвищенню активності грінченківців у соціальних мережах, заохочення найбільш ефективних практик просування інноваційних ідей у соціальних медіа.

У конкурсі взяли участь сторінки соціальних мереж структурних підрозділів, кафедр, студентського самоврядування, студентських спільнот Університету, розміщені у соціальних мережах Facebook, Instagram, TikTok, на каналі YouTube. На Загальноуніверситетський  конкурс проєктів презентації Університету надійшло 20 заявок.

Журі визначило кращі роботи. Гран-прі конкурсу отримав проєкт Фахового коледжу «Універсум».

І місце посів проєкт Факультету східних мов.

ІІ місце – проєкти:

  • Факультету економіки та управління;
  • Факультету журналістики;
  • кафедри практичної психології Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти.

ІІІ місце – онлайн-проєкти:

  • Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти;
  • студентської ради Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти;
  • навчально-виробничої майстерні тележурналістики «СловОпис».

Вітаємо переможців!