Дата проведення: 23 травня 2024 року
Час: 15:00
Формат проведення: дистанційно (платформа Zoom)
Цільова аудиторія: студенти-магістранти спеціальностей 011 Освітні педагогічні науки, 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта другого (магістерського) рівня вищої освіти
Модератори:
Світлана Паламар, заступник декана з наукової роботи Факультету педагогічної освіти; Олена Венгловська, доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук, координатор Центру самопізнання та саморозвитку Факультету педагогічної освіти;
Олександра Шкуренко, старший викладач кафедри початкової освіти, координатор Центру інноваційних освітніх технологій (ICR) Факультету педагогічної освіти; Марина Науменко, викладач кафедри дошкільної освіти, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету педагогічної освіти.
Перебіг: команди будуть аргументувати позиції ствердження і заперечення застосування технологій ШІ в освітньому процесі у розрізі дотримання принципів академічної доброчесності.
У ході дебатів буде розглянуто такі питання:
- Що таке ШІ та які можливості його застосування в освіті?
- Чи порушують здобувачі академічну доброчесність використовуючи інструменти ШІ в освітньому процесі?
- Які інструменти ШІ є дієвими в роботі педагога і чому?