Дата проведення: 16 травня 2024 року
Час: 11:50
Формат проведення змішаний:
онлайн – на платформі Google Meet
офлайн – в корпусі №1 Університету Грінченка (ауд. 109, І поверх, вул. Левка-Лук'яненка, 13-Б)
Цільова аудиторія: студенти, магістранти, аспіранти, докторанти, молоді та досвідчені вчені, науково-педагогічні працівники, фахівці-практики
Реєстрація: до 18:00 год 15 травня 2024 року за посиланням
Модератор: Тетяна Поліщук, заступник декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.
Під час круглого столу учасникам будуть представлені практичні кейси, теоретичні дослідження медіапросьюмеризму як явища, що зародилося в інформаційному суспільстві та сприяють становленню покоління просьюмерів у сфері медіа.