14 травня 2012 р.
вул. Воровського 18/2
Зала засідань Вченої ради
14 травня на засіданні ректорату було підбито підсумки зробленого за цей навчальний рік та визначено плани на найближче майбутнє. Про роботу університетської бібліотеки щодо створення електронного каталогу звітувала її директор, В. А. Зотова. Вона, зокрема, зазначила, що над рекаталогізацією бібліотечного фонду працювали 12 методистів-лаборантів, 12 працівників бібліотеки та 10 магістрів. Директор висловила подяку усім університетським підрозділам, представники яких взяли участь у цьому процесі. Рекаталогізація триватиме ще понад рік, бо маємо значний за обсягом основний масив фонду.
З новими пропозиціями щодо проекту Положення про навчальний процес виступив проректор з навчально-методичної роботи, кандидат педагогічних наук О. Б. Жильцов. Обговорюючи це питання, присутні говорили про впровадження ІКТ у навчальний процес, удосконалення дистанційних технологій та частку очного режиму навчання й перевірки знань студентів. Також О. Б. Жильцов доповів про вивчення додаткових спеціалізацій на заочній формі навчання, котрі він, спираючись на практичний досвід, більш точно визначив, як додаткові спеціальності.
Про те, як триває конкурс на заміщення вакантних посад доповіла радник ректора з правових та кадрових питань Ю. О. Даценко. Також вона повідомила про Конференцію трудового колективу, що відбудеться 31 травня поточного року. На Конференції затверджуватиметься нова редакція Правил внутрішнього розпорядку, де однією з головних позицій є графік роботи. Друге питання – Колективний договір: зміни та доповнення.
Про планування діяльності Університету виступила проректор з наукової роботи, доктор педагогічних наук, професор Л. Л. Хоружа. У цьому контексті ректор Віктор Олександрович Огнев’юк порекомендував звертати увагу передусім на якість заходів, що організовуємо, ніж на кількість. Аби вони були змістовні, глибокі, цікаві, доцільні і надовго запам’ятовувалися.
Про підготовку до нового навчального року, зокрема, ремонт та будівельні роботи в університетських корпусах та аудиторіях доповів проректор з організаційних питань та адміністративно-господарської роботи Олександр Турунцев.
З усіх питань було прийнято узгоджені рішення. Ректор Університету, доктор філософських наук, професор Віктор Огнев’юк дав відповідні доручення.