Проректор з організаційних питань та адміністративно-господарської роботи Олександр Турунцев: про здійснене, плани і задуми

1tur

червень 2012 року

Завершився 2011-2012-й навчальний рік. Спорожніли коридори і аудиторії, студенти й переважна більшість працівників – на заслуженому літньому відпочинку. А університетське життя, мов безперервне виробництво, не зупиняється навіть у таку пору. Після звітів про роботу та підбиття підсумків, визначившись з планами на майбутнє, принаймні найближче, наші підрозділи почали підготовку до нового, 2012-2013-го навчального року.
Університет, як відомо, працює за багатьма напрямами. Усі вони в сумі й становлять його сутність. І саме завдяки певному змісту, якості загального робочого процесу, завданням, що ставить перед собою наш навчальний заклад, шляхам їх виконання та отриманим результатам й створюється його самобутнє обличчя, неповторне серед інших вишів держави.
На нашому сайті ми висвітлюватимемо окремі позиції, характерні для нинішнього етапу розвитку кожного з напрямів. І розпочнемо з організаційних питань та адміністративно-господарської роботи, за яку відповідає проректор Олександр Петрович Турунцев.
Підсумовуючи зроблене, у властивій йому манері, Олександр Петрович стримано говорить про цьогорічні досягнення: «Звичайний робочий рік, зі своїми плюсами і мінусами».
Та все ж об’єктивна позитивна динаміка розбудови й матеріального розвитку Університету, як мовиться, навіч. Хоч і не все, що планувалося, вдалося здійснити – через обставини, що від нас не залежать.

Отже:

  • здійснено ремонтні роботи у навчальному корпусі на бульварі О.Давидова, 18/2 (капітальний ремонт п’яти навчальних аудиторій, заміна вікон, ремонтні рекреації першого поверху та інше);
  • завдяки переоблаштуванню приміщень по вул. Березняківській, 4-А створено Центр практичної підготовки студентів спеціальності “дошкільна” та “початкова” освіта;
  • здійснено низку організаційних заходів щодо початку робіт з надбудови мансардного поверху навчального корпусу на проспекті П.Тичини, 17.


Насиченою була організаційна та управлінська діяльність. Це передусім – організаційно-правові заходи щодо виконання Земельного кодексу України, а також складання та опрацювання величезної кількості різного роду внутрішніх та зовнішніх (органи влади, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, ГУОН та ін.) документів.

Щодо планів на 2012 – 2013 навчальний рік, то передбачається:

  • Завершити ремонтно-будівельні роботи у навчальному корпусі на бульварі О. Давидова, 18/2. Зокрема, йдеться про:
    • капітальний ремонт спортивної зали й допоміжних приміщень;
    • облаштування зали хореографії;
    • облаштування нового приміщення бібліотеки та читальної зали;
  • Здійснити низку організаційно-правових заходів для:
    • включення робіт з будівництва надбудови мансардного поверху над навчальним корпусом на проспекті П.Тичини, 17 до Програми соціально-економічного розвитку м. Києва на 2013 рік;
    • отримання Державного акту на право постійного користування землею на проспекті Ю. Гагаріна, 16 та бульварі О.Давидова, 18/2.