ІV Молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд»

DSC0536623-25 жовтня 2014 року
м. Одеса

 

 

 

23 – 25 жовтня 2014 року студенти напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка відвідали місто Одесу в рамках ІV Молодіжного фестивалю соціальної реклами «Інший погляд».

Фестиваль поставив за мету розповісти про соціальні проблеми молоді з позиції самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення, залучити молодь до відкритого обговорення та привернути увагу широкої аудиторії до соціально значущих тем.

Наші студенти досягли чудових результатів, отримавши 5 призових місць:

  • I місце у номінації «Радіореклама» - студент IV курсу – Денеж Сергій.
  • II місце у номінації «Радіореклама» - студентка І курсу Борзаківська Карина (та Шиян віктор).
  • II місце у номінації «Відеореклама» - студентка ІІІ курсу Джуранюк Ірина.
  • II місце у номінації «Зовнішня реклама» - студентки І курсу Мискова Марія, Палієнко Анастасія (та Шиян Віктор).
  • III місце у номінації «Зовнішня реклама» - студентки І курсу Махендірараса Лоліта та Леонтєва Аліна (та Шиян Віктор).

 

 

Призери отримали дипломи, відзнаки та пам’ятні подарунки.

Окрім церемонії нагородження учасники набули цінний досвід на цікавих майстер-класах на яких піднімалися питання щодо необхідності креативу в рекламі, ролі соціальної реклами у формуванні громадянської позиції сучасної молоді, просування соціальної реклами в соціальних мережах і вирішували, кому й навіщо потрібна соціальна реклама.

Родзинкою фестивалю була ніч соціальної реклами під час якої всі гості і учасники могли переглянути найкращі роботи фестивалю «Інший погляд». Слід зазначити, що в більшості тематичних категорій були представлені роботи студентів Київського університету імені Бориса Грінченка.

Вразила привітність і гостинність організаторів фестивалю, які люб’язно забезпечили учасників проживанням в готелі «Юність» і комплексними обідами.

Місто гумору надихнуло грінченківців порцією креативу і подарувало сили для реалізації свіжих ідей. Тож хочеться, щоб «Інший погляд» 2015 року отримав ще більшу кількість високоякісних робіт і визначив переможними роботи саме наших студентів.

 

22
26
34
51f
86
фото