23 червня 2015 року
м. Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, 18/2
23 червня 2015 року в приміщенні Вченої Ради Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася дев’ятнадцята нарада партнерів Альянсу Програми сприяння зовнішньому тестуванню в Україні (Альянс USETI), яка впроваджується в Україні за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку.
Зі вступними промовами виступили Ярема Бачинський, директор проекту Альянс USETI, Віктор Огнев’юк, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, Андрій Гевко, заступник Міністра освіти і науки України, та Грегорі Олсон, представник Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
Вадим Карандій, директор Державного підприємства «Інфоресурс», та Ольга Стрелюк, керівник освітніх програм Громадянської мережі «Опора», виступили з презентацією, в якій окреслили основні особливості вступної кампанії 2015 року відповідно до проекту змін до Умов прийому. Вадим Карандій підкреслив, що основними факторами успіху цьогорічного вступу стануть: пріоритетність; організаційно-технічна підготовка до вступної кампанії в умовах обмеженого часу; повнота та достовірність даних, необхідних для реалізації алгоритмів розподілу абітурієнтів за місцями держаного замовлення; компенсаторні заходи відсутності повноцінно діючої моделі єдиного прийому. Ольга Стрелюк зазначила, що цьогорічна вступна кампанія має ряд суттєвих відмінностей порівняно з попередніми роками; основними є три – новий підхід до обчислення конкурсного балу, до кожної складової якого будуть застосовані вагові коефіцієнти; запровадження пріоритетності (рейтингування) поданих заяв; автоматизована система надання рекомендацій до зарахування на місця державного замовлення, що має відбутися в один етап.
Володимир Ковтунець, експерт з питань законодавства Альянсу USETI, у презентації «Хід розробки нового законодавства про освіту в Україні» виділив основні засади проекту Закону: лібералізація; право вибору; академічні свободи; громадсько-державне управління; визначення змісту освіти та забезпечення її якості; автономія і відповідальність навчальних закладів; реформування економічних відносин в освіті.
У нараді взяли участь близько тридцяти представників освітніх установ, громадських та міжнародних організацій.