20-23 лютого 2017 року
м. Мехелен, Університет Томаса Мора (Бельгія)
В рамках реалізації міжнародного TEMPUS-проекту DesIRE «Розробка курсів з вбудованих систем з використанням інноваційних віртуальних підходів для інтеграції науки, освіти та промисловості в Україні, Грузії, Вірменії», 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR, учасником якого є Київський університет імені Бориса Грінченка, 20-23 лютого в місті Мехелен, в університеті Томаса Мора (Бельгія) відбулася звітна зустріч учасників проекту, метою якої було підведення підсумків виконання завдань проекту.
В зустрічі брали участь науковці вищих навчальних закладів України, Грузії, Вірменії, Словаччини, Бельгії. Наш університет представляли – координатор проекту, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Морзе Н.В., старший викладач кафедри інформаційних технологій і математичних дисциплін Гладун М.А..
Під час зустрічі учасники заслухали презентації усіх партнерів (Україна, Вірменія, Грузія, Бельгія, Словаччина) з виконання завдань проекту, обговорили результати пілотного навчання, визначили план подальшого впровадження вбудованих систем в навчальний процес. З вітальним словом та інформацією про реалізацію проекту у навчально-виховному процесі нашого університету виступила Н.В. Морзе. (Презентація)
Основними напрямками реалізації проекту були:
-
навчання та підвищення кваліфікації викладачів Університету в сфері STEM-освіти та вбудованих систем;
-
підготовка та впровадження пілотного навчання для підготовки майбутніх фахівців для сучасного ринку праці з проектування та використання вбудованих систем, робототехніки;
-
оновлення навчальних планів та розробка електронних курсів по вбудованим системам;
-
проведення заходів, присвячених популяризації STEM-освіти;
-
формування компетентностей майбутніх фахівців, необхідних ринку праці з вбудованих систем.
-
відкриття лабораторії з вбудованих систем та використання її для підвищення інтересу студентів до проектування та використання вбудованих систем, робототехніки;
-
залучення зовнішніх зацікавлених сторін, підписання угод про співробітництво, проведення відкритих занять.