Гостьовий цикл лекцій професора Софійського університету Христо Кафтанджиєва в Інституті журналістики Університету Грінченка

lekcii prof Kaftanzhyeva 0101-04 березня 2017 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

 

 

З 1 до 4 березня 2017 року професор Софійського університету ім. Св. Клімента Охридського Христо Кафтанджиєв у рамках лекційних занять зустрівся зі студентами та викладачами Інституту журналістики.

У перший день свого візиту на слухачів чекала лекція «Архетипи в маркетингових комунікаціях». Наочними прикладами у цій лекції Христо Кафтанджиєва стали картини «Нічна варта» Рембрандта та «Голова Рафаеля, що відривається» Сальвадора Далі. За словами професора, художники застосовували золотий колір, світло, щоб зробити акцент на бажаному елементі й це робилося інтуїтивно, але повністю виправдовувало себе. Також Христо Кафтанджиєв наголошував, що яскравими прикладами гри світла та кольору, розташування об’єктів та їх впливу на людину є плакати часів СРСР. Згадані зразки стали свідченням того, що архетипи використовуються вже протягом досить тривалого періоду.

У наступних лекційних зустрічах Христо Кафтанджиєв розкривав питання пропаганди у сучасному комунікаційному світі, роль семіотики, образів та символів у сучасній рекламі тощо. На своїх лекційних заняттях професор наводив приклади з кінофільмів, рекламних відеороликів та архітектури. Зокрема, Христо Кафтанджиєв звертав увагу на успішні приклади реклами, які продукують власний рай: «Так працюють маркетингові світові агентства, вони грають на цьому», — говорить професор.

Слухачам Медіашколи Університету Грінченка та Міжнародної сертифікатної тренінг-програми «Комунікаційна безпека» також пощастило зустрітися з відомим фахівцем з реклами та маркетингових комунікацій Христо Кафтанджиєвим. Вже 4 березня учасники лекції мали нагоду почути про особливість пропаганди й комунікації.

«Пропаганда й комунікації працюють на основі архетипів – вони завжди створюють драматизм, зіткнення. Як відбувається драма з точки зору знакових систем? Біле на фоні чорного. Скажімо, комуністична пропаганда – це світло, молодість, природа», – пояснює Христо Кафтанджиєв.

Під час фінальної лекції 4 березня завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Новохатько Леонід Михайлович та доцент Курбан Олександр Васильович подякували Христо Кафтанджиєву і вручили подяку за високу професійну майстерність від Київського університету імені Бориса Грінченка.

Учасники лекції були вражені, захоплені й отримали неоціненний досвід під час спілкування з професором.

Довідково.

Христо Кафтанджиєв — знаний у світі фахівець з реклами та маркетингових комунікацій, доктор філософії, професор реклами, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю на факультеті журналістики і масової комунікації Софійського університету (Болгарія), гостьовий професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Університету Грінченка.

Читав лекції з реклами, маркетингових комунікацій і семіотики в США, Китаї, Швеції, Німеччині, Австрії, Чехії, Хорватії, Греції, Італії тощо.

Головний редактор American Journal of Linguistics . Автор наукових статей з реклами і семіотики.

Дійсний член журі Міжнародного фестивалю маркетингу і реклами «Білий Квадрат».

Також був членом журі багатьох міжнародних рекламних фестивалів, у тому числі й всесвітнього рекламного фестивалюThe New York Festivals. Почесний професор IАAЕ (International Academy of the Authorised Education).

 

Гостьовий цикл лекцій професора Софійського...
Гостьовий цикл лекцій професора Софійського...
Гостьовий цикл лекцій професора Софійського...
Гостьовий цикл лекцій професора Софійського...
Гостьовий цикл лекцій професора Софійського...
Гостьовий цикл лекцій професора Софійського...
Гостьовий цикл лекцій професора Софійського...
Гостьовий цикл лекцій професора Софійського...
Гостьовий цикл лекцій професора Софійського...