Зустріч зі студентами в рамках проекту «Стартап без кордонів»

Зустріч зі студентами в рамках проекту «Стартап без кордонів»

23 квітня 2018 року
м. Київ, вул. М. Тимошенка, 13-Б

 

 

  

 

23 квітня 2018 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка, відповідно до Стратегії (програми) розвитку університету на 2018-2022 роки, відбулася відкрита зустріч «Стартап без кордонів» з event-менеджером в YEP Анною Панасюк та спікером Олександром Михайленко, CEO та засновником Careerly.

Зустріч була організована учасником операційної команди YEP, студентом-першокурсником Факультету інформаційних технологій та управління Дмитром Дворецьким спільно з Анною Панасюк у рамках підписаного Меморандуму про взаєморозуміння між ГО "Платформа інноваційного партнерства" та Університетом Грінченка. Метою Меморандуму є забезпечення комплексної підтримки студентів, молодих вчених та підприємців для розвитку інноваційних та технологічних проектів, навчання учасників знанням та навичкам для успішної реалізації бізнес-ідей, відкриття бізнес-інкубатору YEP на базі Університету.

Під час зустрічі студенти дізналися про можливості створення власного глобального стартапу в Україні, розглянули приклади успішних вітчизняних стартапів, зрозуміли сутність та значення інкубаторів в стартап-екосистемі України. На заході була дуже динамічна атмосфера. Студенти отримали відповіді на всі запитання пов'язані зі світом бізнесу, особливостями створення свого першого стартапу. Учасників зустрічі зацікавила можливість потрапити в "інкубатор" та втілити власну ідею у стартап.

Реєстрація у літній табір Стартапів триває! Поспішайте! Долучайтесь до розвитку молодіжного підприємництва в Україні!

 

Зустріч зі студентами в рамках проекту «Ста...
Зустріч зі студентами в рамках проекту «Ста...
Зустріч зі студентами в рамках проекту «Ста...
Зустріч зі студентами в рамках проекту «Ста...
Зустріч зі студентами в рамках проекту «Ста...
Зустріч зі студентами в рамках проекту «Ста...
Зустріч зі студентами в рамках проекту «Ста...
Зустріч зі студентами в рамках проекту «Ста...