03 квітня 2019 року
м. Київ, вул. М. ТИмошенка, 13-Б
3 квітня 2019 року в рамках проекту «Партнерство для навчання та викладання математики в університеті» (PLATINUM) програми ЄС Еразмус + КА203 – Стратегічне партнерство для вищої освіти, 2018-1-NO01-KA203-038887, відбувся п’ятий тренінг «Використання IBL при вивченні математики» для викладачів математики. Тренінг був організований Гладун Марією Анатоліївною, старшим викладачем кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка.
Учасники тренінгу розглянули рівні inquiry, цикл дослідження в середовищі Go-Lab, презентували розробки власних сценаріїв заняття для структурованого рівня запиту, ознайомилися з додатками на порталі Go-Lab та спробували спроектувати цифрове дослідницьке середовище навчання (Inquiry Learning Space).
В ході тренінгу учасники сформулювали визначення «дослідницького середовища», вимоги та критерії успіху до створення таких середовищ. В кінці заняття викладачі сформулювали цілі на наступні тренінги.