Фестиваль науки-2019: Освітологічні дебати -2019 «Академічна доброчесність у забезпеченні якості вищої освіти»

Фестиваль науки-2019: Освітологічні дебати -2019 «Академічна доброчесність у забезпеченні якості вищої освіти»

22 травня 2019 року
м. Київ, бул-р І. Шамо, 18/2

 

 

  

У рамках Фестивалю науки 22 травня 2019 року в стінах Київського університету імені Бориса Грінченка співробітники науково-дослідної лабораторії освітології разом із викладачами і студентами Педагогічного інституту провели Освітологічні дебати. Темою зустрічі стала актуальна проблема сьогоденного освітнього процесу – академічна доброчесність у забезпеченні якості вищої освіти.

Учасники дебатів не тільки вступили в диспут, який мав форму навчальної інтелектуальної гри, але й поінформували присутніх та гостей щодо правових чинників впровадження академічної доброчесності, висвітлили ситуацію в країнах ЄС щодо цього питання, відповіли на питання із залу, висловили своє особисте ставлення до потреби та механізмів впровадження академічної доброчесності. Між собою диспутували першокурсники, другокурсники та магістранти університету: Уляна Карповець, студентка 1 курсу ОС «Бакалавр» спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, Іванченко Тетяна, студентка 1 курсу ОС «Бакалавр» спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, Марія Бобер, студентка 1 курсу ОС «Бакалавр» спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, Кабанова Крістіна, студентка 1 курсу ОС «Магістр» спеціальності «Освітні, педагогічні науки» (Педагогіка вищої школи) спеціалності «Початкова освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, Ляцевич Катерина, студентки 2 курсу ОС «Бакалавр» спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, Євтушенко Вікторія, студентка 1 курсу ОС «Магістр» спеціальності «Освітні, педагогічні науки» (Педагогіка вищої школи) Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

Підсумував роботу команд-учасників виступ експерта Дани Сопової, аспірантки кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, , науковець високо оцінила підготовку та компетентність дебатувальників.

 

Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм

Фестиваль науки-2019: Освітологічні дебати ...
Фестиваль науки-2019: Освітологічні дебати ...
Фестиваль науки-2019: Освітологічні дебати ...