17-21 червня 2019 року
Чехія, м. Брно
З 17 по 21 червня 2019 року в рамках проекту «Партнерство для навчання та викладання математики в університеті» програми ЄС Еразмус + КА2 Platinum, № 2018-1-N101-КА203-038887 відбулась робоча поїздка учасників проекту до університету Масарика (https://www.muni.cz) та Технічного університету в Брно (https://www.vutbr.cz).
Зустріч відбувалася за участі учасників консорціуму – членів делегацій Університету Агдера (Норвегія), Мадридського університету Комплутенсе (Королівство Іспанія), Амстердамського університету (Королівство Нідерландів), Університету Масарика та Технічного Університету в Брно (Чеська республіка), Ганноверського університету імені Готфріда Вільгельма Лейбніца (Федеративна Республіка Німеччина), Університету Лафборо (Велика Британія). Київський університет імені Бориса Грінченка представляли – координатор проекту в університеті Н.В. Морзе, доценти кафедри комп’ютерних наук та математики факультету інформаційних технологій та управління О. М. Глушак та І.В Машкіна, доцент кафедри початкової освіти педагогічного інституту Мажуга Ю.І., старший викладач кафедри комп’ютерних наук та математики факультету інформаційних технологій та управління, науковий співробітник НДЛ інформатизації освіти Бойко М. А., заступник завідувача з питань проектування Web-систем НДЛ інформатизації освіти Грицеляк Б.І..
Зустріч розпочалася з вітального слова проректора Університету Масарика, професора Мішал Буланта (Professor Michal Bulant), заступника декана Факультету економіки та адміністрації Університету Масарика, Петра Смутного (Dr.Petr Smutný), координатора проекту Platinum, професора університету Агдера (Норвегія) Юрія Роговченка та координатора проекту в Університеті Масарика Марії Кралової (Dr. Maria Králová).
Під час зустрічі учасники взяли участь в обговоренні наступних тем:
-
Практичний характер IBME (IO1)
-
Математичні завдання на основі запитів (IO3)
-
Збір та зберігання даних, етичні питання
-
Робота з павутинними діаграмами для аналізу або порівняння конкретних ініціатив навчання на основі досліджень (IO2)
-
Особливості навчання математики студентів з особливими потребами
Протягом всіх днів зустрічі професор Барбара Яворськи, професор з математичної освіти університету Лафборо (м. Лафборо, Великобританія) консультувала всі команди-учасниці проекту щодо підходів до впровадження дослідницько-пізнавальної математичної освіти (Inquiry Based Math Education (IBME)).
Під час заходу було розглянуто основні питання реалізації дослідницького навчання на основі тришарової моделі дослідницької практики.
Представники Київського університету імені Бориса Грінченка презентувати підходи до створення критеріїв до дослідницьких задач з математики та задач на моделювання, результати проведеного анкетування серед учасників спільноти викладачів математики, роботодавців і випускників нашого університету. Особливу дискусію викликали питання, що пов’язані з визначенням вимог до inquiry-задач.