10 листопада 2020 року
Київський університет імені Бориса Грінченка
10 листопада 2020 р. за ініціативи викладачів кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся науково-методичний онлайн-семінар для вчителів іноземних мов початкової школи «Дистанційне навчання іноземних мов у початковій школі: міфи та реалії». Учасниками семінару стали педагоги з різних міст України (Київ, Вишгород, Бровари, Хмельницький, Ніжин, Фастів, Суми, Глухів, Чернігів, Володимир-Волинський, Луцьк, Полтава, Конотоп, Миргород, Харків, Івано-Франківськ, Ужгород, Чернівці, Запоріжжя, Миколаїв, Одеса тощо). До участі у науково-методичному семінарі були залучені також студенти Київського університету імені Бориса Грінченка спеціальності «Початкова освіта».
У перебігу семінару учасникам було запропоновано live-stream вебінари, упродовж яких досліджено проблеми диджиталізації навчання іноземних мов; впровадження системи онлайн ігор на уроках іноземних мов у початковій школі; мотивації учнів початкової школи до вивчення іноземних мов; застосування інноваційних технологій у навчанні іноземних мов молодших школярів.
У ході роботи дискусійної платформи учасники семінару обговорили ризики дистанційного навчання в умовах адаптивного карантину та дійшли висновку, що ефективність іншомовної підготовки учнів зростатиме за умови дотримання вчителями стратегії професіоналізації, диджиталізації та технологізації освітнього процесу. Захід проведено у рамках реалізації наукової теми Педагогічного інституту «Сучасні стратегії підготовки педагога в умовах Євроінтеграції».
Координатор семінару: Наталія Кошарна, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка, Модератори live-stream вебінарів: співробітники кафедри іноземних мов і методик їх навчання Любов Терлецька, Лада Петрик, Тетяна Головатенко, Ольга Ситник, Людмила Гапон.
Матеріали надано Педагогічним інститутом