Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»

Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл
«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»

12 травня 2022 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

 

 

05 11 21 FEST

 

12 травня 2022 року у межах Фестивалю науки – 2022 в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка проведено круглий стіл з фахівцями-практиками «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства», присвячений актуальним питанням взаємодії споживача контенту із засобами масової комунікації, культурі споживання та виготовленню власного медіапродукту, різних підходів до створення й передачі інформації завдяки медіа.

Під час круглого столу учасники та гості, студенти І та ІІ курсів  освітньої програми «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», 1 курсу освітньої програми «Ведучий телевізійних програм» розглянули питання щодо:

  • понятійного апарату медіапросьюмеризму як явища;
  • психології покоління медіапросьюмерів та відповідні зміни, що внесла війна;
  • аналізу та пошук ідей для контенту з популяризації читання;
  • роль соціальних мереж у роботі публічної бібліотеки та державних сервісів;
  • створення та популяризація актуального мультимедійного проєкту.

Спікерами та гостями заходу були:

Ольга Романюк, директорка Публічної бібліотеки імені Лесі Українки для дорослих м. Києва;

Вікторія Іващенко, заступник директора з наукової роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, старший науковий співробітник;

Олена Григоревська, завідувач кафедри бібліотекознавства та інформології Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор наук із соціальних комунікацій, старший науковий співробітник;

Ольга Дудок, заступник директора з науково-методичної роботи та бібліотечно-інформаційного обслуговування Публічної бібліотеки імені Лесі Українки для дорослих м. Києва;

Катерина Балабанова, заступник директора з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук;

Олена Алфьорова, провідний бібліотекар відділу нестаціонарного обслуговування Публічної бібліотеки імені Лесі Українки для дорослих м. Києва;

Аліна Лісневська, доцент кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук;

Яна Фруктова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри журналістики та нових медіа Університету Грінченка;

Анастасія Салтикова, фахівець  відділу обслуговування, бібліотекар І категорії Бібліотеки Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського;

Вікторія Мостова, SMM спеціалістка UA: Радіо «Промінь», продюсер експертів SMM;

Дар’я Скирта, студентка ІІІ курсу освітньої програми «Журналістика» Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка;

Єлизавета Галактіонова, студентка ІІІ курсу освітньої програми «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка;

Валерія Ковбаса, студентка ІІ курсу освітньої програми «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Інституту журналістики Університету Грінченка;

Софія Середа, студентка I курсу освітньої програми «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка;

Тетяна Поліщук, старший викладач кафедри бібліотекознавства та інформології  Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка.

 

У результаті роботи круглого столу було виділено наступні етапи в роботі з медіапросьюмерами, що призведуть до позитивного результату для обох сторін:

  • визначення ефективних каналів комунікацій з користувачами з метою популяризації діяльності;
  • вивчення інноваційного потенціалу споживачів-просьюмерів;
  • вивчення та розробка методів оцінки ефективності роботи з просьюмерами з позицій отримання взаємної вигоди в процесі обміну цінностями;
  • грамотне використання ідей користувачів для привернення уваги до теми;
  • збільшення залученості аудиторії до створення контенту;
  • активних користувачів можна розглядати як потужний додатковий ресурс, який може допомогти в опануванні  медіапрактиками та  охоплення аудиторії.

 

Ознайомитися з презентаціями доповідей

Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм

Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...
Фестиваль науки – 2022: Круглий стіл «Медіа...