12 травня 2022 року
Київський університет імені Бориса Грінченка
12 травня 2022 року у межах Фестивалю науки – 2022 в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка проведено круглий стіл з фахівцями-практиками «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства», присвячений актуальним питанням взаємодії споживача контенту із засобами масової комунікації, культурі споживання та виготовленню власного медіапродукту, різних підходів до створення й передачі інформації завдяки медіа.
Під час круглого столу учасники та гості, студенти І та ІІ курсів освітньої програми «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», 1 курсу освітньої програми «Ведучий телевізійних програм» розглянули питання щодо:
- понятійного апарату медіапросьюмеризму як явища;
- психології покоління медіапросьюмерів та відповідні зміни, що внесла війна;
- аналізу та пошук ідей для контенту з популяризації читання;
- роль соціальних мереж у роботі публічної бібліотеки та державних сервісів;
- створення та популяризація актуального мультимедійного проєкту.
Спікерами та гостями заходу були:
Ольга Романюк, директорка Публічної бібліотеки імені Лесі Українки для дорослих м. Києва;
Вікторія Іващенко, заступник директора з наукової роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, старший науковий співробітник;
Олена Григоревська, завідувач кафедри бібліотекознавства та інформології Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор наук із соціальних комунікацій, старший науковий співробітник;
Ольга Дудок, заступник директора з науково-методичної роботи та бібліотечно-інформаційного обслуговування Публічної бібліотеки імені Лесі Українки для дорослих м. Києва;
Катерина Балабанова, заступник директора з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук;
Олена Алфьорова, провідний бібліотекар відділу нестаціонарного обслуговування Публічної бібліотеки імені Лесі Українки для дорослих м. Києва;
Аліна Лісневська, доцент кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук;
Яна Фруктова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри журналістики та нових медіа Університету Грінченка;
Анастасія Салтикова, фахівець відділу обслуговування, бібліотекар І категорії Бібліотеки Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського;
Вікторія Мостова, SMM спеціалістка UA: Радіо «Промінь», продюсер експертів SMM;
Дар’я Скирта, студентка ІІІ курсу освітньої програми «Журналістика» Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка;
Єлизавета Галактіонова, студентка ІІІ курсу освітньої програми «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка;
Валерія Ковбаса, студентка ІІ курсу освітньої програми «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Інституту журналістики Університету Грінченка;
Софія Середа, студентка I курсу освітньої програми «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка;
Тетяна Поліщук, старший викладач кафедри бібліотекознавства та інформології Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка.
У результаті роботи круглого столу було виділено наступні етапи в роботі з медіапросьюмерами, що призведуть до позитивного результату для обох сторін:
- визначення ефективних каналів комунікацій з користувачами з метою популяризації діяльності;
- вивчення інноваційного потенціалу споживачів-просьюмерів;
- вивчення та розробка методів оцінки ефективності роботи з просьюмерами з позицій отримання взаємної вигоди в процесі обміну цінностями;
- грамотне використання ідей користувачів для привернення уваги до теми;
- збільшення залученості аудиторії до створення контенту;
- активних користувачів можна розглядати як потужний додатковий ресурс, який може допомогти в опануванні медіапрактиками та охоплення аудиторії.
Ознайомитися з презентаціями доповідей
Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм