Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський студентський науково-практичний онлайн-форум (з міжнародною участю) «Іншомовна освіта очима студентів»

Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський студентський науково-практичний онлайн-форум 
(з міжнародною участю) «Іншомовна освіта очима студентів»

18 травня 2022 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

 

 

05 11 21 FEST

 

18 травня 2022 року в рамках Фестивалю науки – 2022 кафедра іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка провела II Всеукраїнський студентський науково-практичний онлайн-форум (з міжнародною участю) «Іншомовна освіта очима студентів».

Модерували захід: Наталія Кошарна, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; Лада Петрик, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; Любов Терлецька, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

Зі вступним словом звернувся І. Пападопулос, доктор Школи освіти Університетського коледжу в м. Ларнака (Республіка Кіпр), який разом зі своїми студентами привітали учасників заходу.

Участь у заході взяли студенти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта», «Музичне мистецтво», «Дизайн», «Іноземна філологія», «Історія» з різних міст України (Київ, Богуслав, Вінниця, Тернопіль, Чернівці) та інших країн Європи (Австрія, Чехія, Польща, Німеччина).

Також до форуму долучилися викладачі педагогічних закладів вищої освіти США, Греції, Кіпру, Польщі.

Під час заходу були представлені результати наукових досліджень у галузі мультикультурної та мультилінгвальної освіти; учасники ознайомилися з перспективними напрямами розвитку методики навчання іноземних мов та поділилися практичним досвідом застосування сучасних технологій навчання іноземних мов у закладах дошкільної, загальної середньої та вищої освіти; було розкрито роль іноземної філології у контексті міжкультурної взаємодії та необхідність вивчення української мови як іноземної.

Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм

Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...
Фестиваль науки – 2022: II всеукраїнський с...