14 - 18 листопада 2022 року
Київський університет імені Бориса Грінченка
14-18 листопада 2022 року на базі Київського університету імені Бориса Грінченка в дистанційному форматі відбулася VІІ щорічна Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів і молодих науковців у галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка», спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки».
Протягом навчального тижня учасники школи працювали в системі онлайн-конференцій і вебінарів Zoom. Під час першого «Дослідницького дня» (модератор Вікторія Желанова, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор) спікерами виступили: Наталія Мазур, доцент кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки імені професора Володимира Бурячка Факультету інформаційних технологій та математики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент (лекція «Цифрові інструменти підготовки дисертаційного дослідження»); Світлана Чуканова, завідувач сектора Наукової бібліотеки, координатор Американської бібліотеки імені Віктора Китастого Національного університету «Києво-Могилянська академія», кандидат педагогічних наук (лекція «Управління даними досліджень в контексті Відкритої науки»).
У рамках другого «Академічного дня» (модератор Людмила Хоружа, завідувач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор) спікерими були: Лариса Березівська, директор Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, заслужений діяч науки і техніки України (лекція «Історія освіти України в структурі професійної підготовки педагога: нові виклики, тенденції, значення і перспективи»); Олена Локшина, завідувач відділення порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України (лекція «Компаративна складова у змісті дисертаційного дослідження»).
Протягом третього та четвертого днів роботи Грінченківської наукової школи учасники мали можливість взяти участь у IV Міжнародній науковій конференції «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» (модератор Людмила Хоружа, завідувач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, професор) та україно-польському науковому дискурсі «Педагогічна наука: коли змінюється світ» (модератори Наталія Кошарна, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Магдалена Урлінська-Беренс, викладач кафедри геріатрії, геронтології та соціальної роботи факультету педагогіки Єзуїтського університету Ігнація у Кракові (Республіка Польща), доктор філософії. Під час дискурсу Тетяна Головатенко, старший викладач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти, Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософії провела лекцію «Тенденції розвитку педагогічної науки в США».
Під час п’ятого «Джерелознавчого дня» (модератор Інна Леонтьєва, доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук) лекції провели: співробітники бібліотеки Коївського університету імені Бориса Грінченка – Тетяна Опришко, директор Бібліотеки; Сергій Назаровець, науковий співробітник Бібліотеки та Сніжана Гузенко, провідний бібліограф Бібліотеки (тема лекції «Оформлення бібліографічних посилань у наукових роботах»), а також Андрій Гуралюк, завідувач сектору ІКТ і наукометрії Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник (тема лекції «Використання бібліотечних ресурсів у науково-дослідній діяльності).
Під час підбиття підсумків учасники та куратори школи поділилися враженнями та залишили відгуки щодо роботи Грінченківської наукової школи на дошці спільного користування Padlet.
Матеріали надані НМЦ досліджень, наукових проектів та програм