Всеукраїнська науково-практична школа інклюзивної освіти «Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклики та ресурси»

Всеукраїнська  науково-практична школа інклюзивної освіти 
«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклики та ресурси»

29 травня - 02 червня 2023 року

Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

З 29 травня по 2 червня на Факультеті психології, соціальної роботи та спеціальної освіти відбулась Всеукраїнська науково-практична школа інклюзивної освіти «Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклики та ресурси». Мета школи - познайомити учасників Школи з сучасними науковими стратегіями та технологіями, які дають змогу впровадити якісну освіту для дітей з розладами аутистичного спектра (РАС).

Всеукраїнську науково-практичну школу інклюзивної освіти відвідало 350 учасників, серед яких, педагоги інклюзивних закладів освіти, фахівці ресурсних та інклюзивно-ресурсних центрів, викладачі ЗВО, студенти, батьки.

Зі вступним словом до учасників Школи звернулась декан Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Наталія Клішевич та професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної роботи, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник Тетяна Скрипник.

Під час Всеукраїнської науково-практичної школи інклюзивної освіти «Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклики та ресурси» відбулось 5 вебінарів. Тетяна Куценко, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти провела вебінар на тему «Соціалізація учнів з аутизмом в школі: практичні аспекти», на якому було проаналізовано науково-практичні підходи, які дають змогу формувати соціальні якості та соціально-комунікативні навички в учнів з розладом аутистичного спектра. Марія Максимчук, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, кандидат психологічних наук провела вебінар «Ресурси структурованого навчання (ТЕАССН) у розвитку незалежності і самостійності учня з РАС», на якому було презентовано всесвітньо визнаний метод ТЕАССН як сучасний інструмент для становлення здатності учнів з розладом аутистичного спектра до ефективної освітньої діяльності.

Вебінар «Гармонізація психо-емоційного стану дітей з аутизмом у контексті їхнього ефективного навчання і розвитку» провела Оксана Таран, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, кандидат психологічних наук, доцент. Під час заходу було розкрито зміст ефективної організації арт-супроводу для покращення стану дітей з розладом аутистичного спектра та їхньої здатності до соціальної взаємодії.

Софі Ганевіч, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти на вебінарі «Вибір і написання конкретних і актуальних цілей для дітей з аутизмом» охарактеризувала алгоритм, завдяки якому можна налагодити чіткий і послідовний супровід дітей з аутизмом та навчити здатності визначати пріоритети у виборі довго- та короткотривалих цілей, що зумовить позитивну динаміку у навчанні і розвитку.

Вебінар «Підвищення адаптивних можливостей дітей з РАС задля ефективності їхньої освітньої діяльності», який провела Тетяна Скрипник, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник був присвячений знайомству з науково-практичними методами впливу на фізичний стан дітей з розладами аутистичного спектра, що дають змогу розвивати у них витривалість, посидючість, уважність та навички саморегуляції. Робота Школи була спрямована на удосконалення професійної компетентності щодо впровадження інноваційних технологій та практик підготовки фахівця для забезпечення якісної освіти дітей з розладами аутистичного спектра.

Щиро вдячні учасникам за підтримку Школи інклюзивної освіти! До нових зустрічей!

Матеріали надані Факультетом психології, соціальної роботи та спеціальної освіти

 

«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклик...
«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклик...
«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклик...
«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклик...
«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклик...
«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклик...
«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклик...
«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклик...
«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклик...
«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклик...
«Якісна освіта для дітей з аутизмом: виклик...