09 листопада 2023 року
Київський університет імені Бориса Грінченка
09 листопада 2023 року студенти 2 курсу Факультету журналістики в рамках дисципліни "Цифрова культура" досліджували можливості реалізації елементів реклами за допомогою сучасних цифрових технологій. Спільно з тренером Цифрового хабу Іриною Коваленко та викладачем Тетяною Поліщук, студенти опановували технологічні новинки представлені у Цифровому хабі інноваційних рішень Університету Грінченка.
Однією з ключових тем, якою зацікавились студенти, стала інтеграція цифрових рішень у рекламній стратегії. Під час заняття досліджено практичне використання мультимедійного обладнання, застосування голограм, віртуальної і доповненої реальності для створення ефективної рекламної продукції. Концепція інтерактивної реклами дозволяє користувацькій аудиторії активно взаємодіяти з рекламним контентом. Це відкриває нові можливості для залучення та збереження уваги споживачів.