28 лютого 2024 року
м. Київ, Київська школа державного управління імені Сергія Нижного
28 лютого 2024 року відбулася офіційна презентація проєкту підготовки майбутніх учителів «MentorMe» від ГО «Освіта 360» за підтримки Street Child. Київський столичний університет імені Бориса Грінченка долучився до проєкту разом із Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, Українським державним університетом імені Михайла Драгоманова та шістьома школами, а саме: «Educator» «A+», “MriyDiy”, “M’andryk”, “Midgard”, “Liko-school”. У проєкті беруть участь 30 студентів і 15 менторів.
Метою проєкту «MentorMe» є створення інноваційної програми підготовки вчителів, яка відповідатиме викликам сучасної освітньої парадигми та сприятиме підвищенню якості педагогічної підготовки. Проєкт розробляється на засадах партнерства між університетами та загальноосвітніми закладами, створюючи ефективну систему взаємодії між студентами, вчителями-наставниками та учнями. «MentorMe» розширює можливості практики та запроваджує менторство, щоб майбутні вчителі були готові до викликів у професії, стали частиною освітянської спільноти вже під час навчання в університеті.
Запрошеними спікерами на презентації були: Лілія Гриневич, перша проректорка Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Сергій Колебошин, заступник голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій; Роман Грищук, член Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій; Ярослава Мозгова, освітня експертка, менеджерка освітніх проєктів.
«Я хочу побажати, щоб усі студенти, які долучилися до проєкту, змогли використати цей час для себе якнайплідніше. Ми усвідомлюємо в Університеті, що освіта проєктує суспільство і мусить бути на передньому краї технологій, комунікацій, самоусвідомлення нових поколінь, які відрізняються від нас, адже у них інші виклики й інші задачі», – наголосила Лілія Гриневич під час дискусії щодо того, як підтримати молодих учителів уже сьогодні.
Під час презентації відбулися знайомство з командою та концепцією проєкту, представлення шкіл, що беруть участь в проєкті та їхнього бачення сучасного вчителя, а також дискусійна панель про успішний досвід підготовки сучасних педагогів.
Матеріали надані НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності