Про підрозділ

Науково-методичний центр інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності Університету Грінченка розпочав свою діяльність з 1 вересня 2012 року.

Діяльність НМЦ ділиться на 4 основні вектори:

  • науково-методичний;
  • рекламний;
  • PR;
  • профорієнтаційний.

Основною метою роботи Центру є інформування широких верств населення про різні напрямки діяльності Університету в сфері науки, освіти, виховання, культурних і спортивних досягнень, громадської діяльності та підтримка позитивного іміджу Університету як провідного освітнього, наукового, культурного центру Києва.

Центр створений для забезпечення вдосконалення та реалізації комунікативної стратегії Університету, вивчення сучасних технологій зв'язків з громадськістю, маркетингових і рекламних комунікацій, проведення досліджень і практичних проєктів за проблематикою Центру.

Заявка для проведення фотозйомок

partnerstvo 2024