Про підрозділ

З 1 вересня 2012 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка розпочав свою діяльність Науково-методичний центр інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності.
Діяльність НМЦ ділиться на 4 основні вектори:

  • науково-методичний;
  • рекламний;
  • PR;
  • профорієнтаційний.

Основною метою роботи Центру є інформування широких верств населення про різні напрямки діяльності Університету в сфері науки, освіти, виховання, культурних і спортивних досягнень, громадської діяльності та підтримка позитивного іміджу Університету як провідного освітнього, наукового, культурного центру Києва.

Центр створений для забезпечення вдосконалення та реалізації комунікативної стратегії Університету, вивчення сучасних технологій зв'язків з громадськістю, маркетингових і рекламних комунікацій, проведення досліджень і практичних проєктів за проблематикою Центру.

 

Інформаційне партнерство 

partnerstvo_2021

 

При використанні матеріалів НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності посилання на Центр є обов`язковим.

(Приклад: "Фото надані НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності").