Фестиваль науки - 2024: Наукова цукерня Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти

Фестиваль науки - 2024: Наукова цукерня Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти21 травня 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

21 травня 2024 року у рамках Фестивалю науки – 2024 Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулась Наукова цукерня Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти.

Розпочалась Цукерня з вітального слова Наталії Клішевич, декана Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, кандидата педагогічних наук, доцента.

Модератором заходів була Ірина Музиченко, заступник декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, кандидат психологічних наук.

Тематика цьогорічної Наукової цукерні була різноманітна. Так, Анастасія Котелевець, викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, голова наукових товариств студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених Університету та Факультету разом із Марією Бойко, старшим викладачем кафедри української мови Факультету української, філології, культури та мистецтва Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, заступником голови Наукового товариства Факультету, координатор Школи академічної доброчесності Університету, доктор філософії, провели вебінар «Академічна доброчесність в освітньому просторі – запорука якості освіти». Під час заходу учасники ознайомилися з поняттями академічної доброчесності в освітньому просторі, дізналися як уникнути плагіату, з’ясували можливості штучного інтелекту в освітньому просторі закладу вищої освіти, проаналізували досвід країн Європейського Союзу щодо академічної доброчесності.

Оксана Таран, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, кандидат психологічних наук, доцент провела майстер- клас «Наративний аналіз казок Бориса Грінченка: теорія та практика». Під час майстер-класу учасники актуалізували теоретичні знання та практичні навички наративного аналізу в психолого-педагогічній практиці, розкрили суть наративного аналізу казок в психолого-педагогічній практиці; ознайомилися з національною спадщиною, казками Бориса Грінченка, здійснили наративний аналіз запропонованих казок: відбувся аналіз психологічних характеристик та пошук нових рішень для героїв казок, усвідомили культурально-особистісний зміст казок.
Семінар «Соціологічні дослідження на допомогу у виборі гідного партнера і створення щасливої сім’ї» провели Ольга Швед, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат соціологічних наук, доцент, та Ірина Нохріна, викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, аспірант І року навчання спеціальності «Соціальна робота». На заході учасники ознайомились із результатами соціологічних досліджень щодо домашнього насильства, визначили маркери та проаналізували поведінку потенційного насильника у подружжі.

Євгенія Журавель, керівник Служби психологічної реабілітації «Простір відновлення військових і цивільних “Гарт”» Громадської організації «Об’єднання Відповідальних Громадян», психолог-консультант, аспірант II року навчання спеціальності «Психологія» Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, провела вебінар «Досвід Ізраїлю та США у психологічній реабілітації військовослужбовців та ветеранів війни». Під час заходу присутні дізналися про особливості надання психологічної реабілітації військовослужбовцям та ветеранам війни в Ізраїлі та США, проаналізували основні етапи організації психологічної реабілітації, акцентували увагу на особливостях роботи психолога.

Цьогоріч на Наукову цукерню завітали студенти, магістранти, аспіранти, докторанти, молоді та досвідчені вчені, науково-педагогічні працівники. Всього понад 250 учасників! Дякуємо за участь і до нових зустрічей!

Ціль 04. Якісна освітаЦіль 17. Партнерство заради сталого розвитку

Матеріали надані НМЦ досліджень, наукових проєктів та програм

Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024
Фестиваль науки - 2024