05 листопада 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
До Всесвітнього дня науки в ім’я миру та розвитку 05 листопада 2024 року відбулася презентація інструмента для науковця «Інформаційно-аналітична система моніторингу дослідницької діяльності». Ідея та створення системи належить НДЛ цифровізації освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Модератор заходу Оксана Буйницька, завідувач науково-дослідної лабораторії цифровізації освіти, доктор педагогічних наук, професор, акцентувала увагу на необхідності забезпечення відкритого доступу до результатів дослідницької діяльності та їх моніторингу, що є одними із завдань, визначених Стратегією розвитку Київського столичного університету імені Бориса Грінченка на 2023-2027 роки, та представила автора-розробника системи – Валерію Смірнову, заступника завідувача науково-дослідної лабораторії цифровізації освіти, доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.
Учасники заходу ознайомились із структурою цифрових профілів дослідників, кафедр, структурних підрозділів та Університету загалом, що надають змогу аналізувати показники результативності дослідницької діяльності, визначати впливовість та значущість наукових досліджень науково-педагогічних, наукових працівників, ефективність науково-дослідницької діяльності Університету. Особливу увагу доповідачем приділено методології ранжування працівників у представленій системі; подано ранжування дослідників за основними показниками публікаційної активності у наукометричних базах даних Scopus, Web of Science, Google Академії; ознайомлено учасників заходу із внутрішніми рейтингами Університету, зокрема рейтингом прозорості структурних підрозділів, кафедр; внутрішнім рейтингом Університету за показниками вебометрікс та інформаційною сторінкою представлення кафедр Університету Грінченка в інтернет-просторі.
Наприкінці заходу учасники обговорили практичне застосування інформаційно-аналітичної системи у професійній діяльності працівників Університету та перспективи її вдосконалення.