06 листопада 2024 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
06 листопада 2024 року з нагоди Всесвітнього дня науки в ім’я миру та розвитку на Факультеті журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбувся круглий стіл «Нові технології у практиці реклами та зв’язків із громадськістю».
Модератором круглого столу виступив Ілля Афанасьєв, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук, доцент.
Під час круглого столу учасники проаналізували можливості застосування нових технологій у рекламній та PR-діяльності для підготовки фахівців з реклами та зв’язків із громадськістю на прикладі іноземного досвіду. З доповідями виступили: Галина Піскорська, старший науковий співробітник Школи культури та комунікацій Університету Мельбурна, Австралія (тема «Представленість жінок у масмедіа під час війни: мінливий наратив»); Маргарита Нетреба, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, член Європейської асоціації комунікаційних досліджень (ECREA) (тема «Бренд і автентичність: сучасні виклики та тренди в Іспанії»); Вікторія Солуйко, студентка бакалаврської освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» Університету Жирони, Королівство Іспанія (тема «Нові тенденції у PR: як LinkedIn і штучний інтелект переформатовують взаємодію з аудиторією та формують нову еру комунікацій»). Завершив круглий стіл Віктор Шиян, фахівець з реклами та зв’язків із громадськістю (Французька республіка), презентацією власного досвіду реалізації рекламних та інших промоційних кампаній у Франції та інших країнах Західної Європи.
Усі доповіді викликали велику зацікавленість в учасників круглого столу, спікери відповіли на численні запитання, зав’язалося декілька дискусій.
Матеріали надані НМЦ досліджень, наукових проєктів та програм