Тренінг «Емоційний інтелект та стратегії управління власними емоціями в професійній діяльності викладача»

Тренінг «Емоційний інтелект та стратегії управління власними емоціями в професійній діяльності викладача»24 і 28 квітня 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

24 і 28 квітня 2025 року в Університеті Грінченка відбувся тренінг «Емоційний інтелект та стратегії управління власними емоціями в професійній діяльності викладача» в рамках програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників за лідерським модулем.

Тренер — Анастасія Прядко, старший науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства, доктор філософії, практичний психолог в інтегративному підході, гештальт-терапевт, член міжнародної асоціації схемотерапії ISST.

Програма була присвячена як теоретичному, так і практичному опануванню емоційного інтелекту у викладацькій діяльності.

Протягом двох днів інтенсивної взаємодії учасники:

  • ознайомилися з поняттям та структурою емоційного інтелекту;
  • діагностували власний рівень емоційної компетентності;
  • опанували стратегії саморегуляції емоцій у професійній діяльності;
  • вивчили принципи ненасильницької комунікації;
  • практикували емпатійне слухання та відображення емоцій співрозмовника.

Важливою частиною лідерського модуля стало використання інструментів ненасильницької комунікації, що сприяють конструктивній взаємодії між учасниками освітнього процесу. Практична частина була присвячена відпрацюванню технік самоусвідомлення та саморегуляції емоцій, стабілізації в стресових ситуаціях, конструктивній роботі з конфліктами та адаптації стратегій управління емоціями до педагогічного контексту. Приділили увагу й аналізу міжнародного досвіду використання емоційного інтелекту в освітній сфері.

Після завершення очної частини тренінгу учасники перейшли до індивідуального етапу, виконуючи домашні завдання. Ця самостійна робота становить невід’ємну частину процесу підвищення кваліфікації, оскільки сприяє закріпленню отриманих знань і розвитку сталих навичок емоційної компетентності — ключового елементу професійної майстерності викладачів у контексті сучасної вищої освіти.

Ціль 3. Міцне здоровʼя і благополуччяЦіль 4. Якісна освіта

Матеріали надано ННЦ розвитку персоналу та лідерства

Тренінг «Емоційний інтелект та стратегії уп...
Тренінг «Емоційний інтелект та стратегії уп...
Тренінг «Емоційний інтелект та стратегії уп...
Тренінг «Емоційний інтелект та стратегії уп...
Тренінг «Емоційний інтелект та стратегії уп...
Тренінг «Емоційний інтелект та стратегії уп...
Тренінг «Емоційний інтелект та стратегії уп...
Тренінг «Емоційний інтелект та стратегії уп...