У Музеї Бориса Грінченка провели інтерактивну театралізовану екскурсію для відвідувачів з порушеннями слуху

День пам'яті Бориса Грінченка в Університеті02 травня 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

У Музеї Бориса Грінченка Київського столичного університету імені Бориса Грінченка 02 травня провели інтерактивну театралізовану екскурсію для відвідувачів з порушеннями слуху. Захід відбувся у супроводі перекладача жестової мови.

Метою екскурсії було ознайомити відвідувачів із життєвим і творчим шляхом Бориса Грінченка та його родини, розповісти про його фундаментальний внесок у збереження української мови та культури. Директорка Музею – Юлія Голубнича-Шленчак разом із старшою викладачкою кафедри фізичного виховання і педагогіки спорту Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту – Ольгою Мусіяченко та доцентом кафедри української мови Факультету української філології, культури та мистецтва – Тетяною Вінтонів, спільно працювали над організацією заходу, намагаючись врахувати всі нюанси побудови екскурсії для людей з порушенням слуху так, аби їм було максимально комфортно перебувати у нашому Музеї і сприймати матеріал та театралізовані сцени.

Напередодні заходу його організатори пройшли інструктаж із перекладачем жестової мови, який пояснив особливості сприймання інформації людьми з порушеннями слуху. Зокрема, розповів, у якому темпі говорити і як краще стояти, щоб відвідувачам було зручно зчитувати інформацію не тільки через перекладача, а й по губах, із жестів, вимови та міміки екскурсовода.

Захід відбувся в межах соціального проєкту «З Києвом і для Києва», до якого долучився Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. Так, цього року на Факультеті української філології, культури і мистецтва університету стартували курси української мови для осіб із порушеннями слуху.

Навчання спрямоване на розвиток мовних навичок, подолання комунікативних бар’єрів і сприяння соціальній адаптації людей із порушеннями слуху. Відвідувачі курсів мали можливість удосконалити рівень володіння державною мовою, долучитися до дискусій про її історію, сучасність і перспективи.

Ціль 4. Якісна освітаЦіль 11. Сталий розвиток міст і громад

Матеріали надано Центр комунікацій та інформаційної політики

Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка
Музей Бориса Грінченка