Повернути собі ресурс: практики емоційного лідерства

Повернути собі ресурс: практики емоційного лідерства13-17 листопада 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

Сучасна освітня діяльність супроводжується зростанням психологічних і професійних викликів для викладачів. Постійне навантаження, високий рівень відповідальності та необхідність швидко адаптуватися до змін створюють ризики емоційного виснаження. Саме тому питання підтримки ментального здоров'я, профілактики професійного вигорання та підвищення емоційної стійкості викладачів набувають особливої актуальності. А ключовим є збереження людського ресурсу університету на засадах сталого розвитку — досвіду, компетентностей і продуктивності.

З цією метою 13-17 листопада 2025 року в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка відбувся тренінг лідерського модуля «Повернути собі ресурс: практики емоційного лідерства», який провела Анастасія Прядко — старший науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства, доктор філософії, клінічний психолог, практичний психолог в інтегративному підході, гештальт-терапевт.

Тренінг проходив у форматі «перевернутого класу»: частина матеріалу для опрацювання була подана в ЕНК у вигляді відео, текстів та коротких завдань. Учасники мали тиждень, щоб ознайомитись із матеріалами та опанувати базові поняття з теми тренінгу самостійно, у зручному для себе темпі. А при очній зустрічі зосередились більше на практичному аспекті: обговоренні реальних кейсів, практичних вправах, вирішенні професійних ситуацій, спільному пошуку рішень, відпрацюванні навичок.
Особливе схвалення отримали практики саморегуляції та «заземлення» у стресових ситуаціях і робота з техніками «емоційного відновлення» через дихання, візуалізацію, усвідомлення потреб.

Учасники дослідили власні ресурси та чинники, що призводять до їх втрати, ознайомились з інструментами для підтримки себе та колег у стані емоційного виснаження, а також створили власний план відновлення.

Тренінг став простором для професійного спілкування, саморефлексії, формування культури емоційного лідерства та зміцнення професійного потенціалу Університету. Учасники зазначили, що такі зустрічі допомагають не лише краще розуміти свої емоційні потреби, а й розвивати культуру взаємної підтримки та емоційного лідерства в університетському середовищі.

Ціль 03. Міцне здоровʼя і благополуччяЦіль 04. Якісна освіта

Матеріали надано ННЦ розвитку персоналу та лідерства

Повернути собі ресурс: практики емоційного ...
Повернути собі ресурс: практики емоційного ...
Повернути собі ресурс: практики емоційного ...
Повернути собі ресурс: практики емоційного ...