Контактна інформація

234-41-12
l.bondarenko@kubg.edu.ua

Бондаренко Лариса Анатоліївна

Завідувач науково-методичного центру досліджень, наукових проєктів та програм

Науковий ступінь, вчене звання

Кандидат педагогічних наук, доцент. Доцент кафедри музикознавства та музичної освіти

Біографія

Освіта: вища.

  • 1986-1991 рр. Житомирське музичне училище імені В.С. Косенка, (диплом з відзнакою). Спеціальність: "Фортепіано". Кваліфікація: викладач фортепіано, концертмейстер.
  • 2003-2008 рр. фортепіанний факультет Національної музичної академії України імені Петра Ілліча Чайковського (диплом з відзнакою). Спеціальність "Музична педагогіка і виховання"). Кваліфікація: викладач ВНЗ ІІІ-ІV рівня акредитації (фортепіано), науковий співробітник.
  • 2009-2013 рр. аспірантка відділу теорії та методології гуманітарної освіти Інституту вищої освіти НАПН України. Спеціальність: : 13.00. 04 – теорія і методика професійної освіти.

 

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

2014 р. Захист кандидатської дисертації на тему «Формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки». Спеціальність: 13.00. 04 – теорія і методика професійної освіти.

Вчене звання: доцент.

У 2021 році присвоєно вчене звання доцента кафедри музикознавства та музичної освіти.

Посади:

  • З вересня 2009 р. –  асистент, викладач, доцент кафедри теорії та методики музичного мистецтва, концертмейстер кафедри академічного та естрадного вокалу Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка.
  • З січня 2019 р. –  заступник директора Інституту мистецтв з наукової роботи.
  • З вересня 2019 р. –  доцент кафедри музикознавства та музичної освіти Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка.
  • З вересня 2022 р. – завідувач науково-методичного центру досліджень, наукових проєктів та програм Університету Грінченка.

Автор понад 30 публікацій (з них 22 одноосібні), у тому числі наукових праць, опублікованих у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях, 1 навчального посібника. 3 розділів  у колективних монографіях, 2 статей у періодичних виданнях, включених до наукометричних баз Scopus та Web of Science; 1 авторського свідоцтва.

Професійний і науковий інтерес

  • Проблеми професійної підготовки майбутніх викладачів музичних дисциплін та вчителів музичного мистецтва; професійний та духовний саморозвиток студентів; комунікативні практики у неперервній мистецькій освіті; упровадження аксіологічного та герменевтичного підходів в інструментально-виконавську підготовку студентів закладів вищої мистецької освіти.