Шановні колеги!
У Київському університеті імені Бориса Грінченка створено умови для підвищення кваліфікації науково-педагогічних, наукових, педагогічних працівників вищих навчальних закладів України всіх рівнів акредитації!
До Вашої уваги пропонуються різноманітні форми підвищення кваліфікації – тренінги, майстер-класи, дистанційні курси, вебінари, лекційні, практичні заняття, розроблені провідними фахівцями Університету із врахуванням сучасних міжнародних і вітчизняних підходів та інноваційних технологій навчання.
Запрошуємо всіх бажаючих реєструватися на заняття, що найбільше відповідають Вашим професійним та особистісним інтересам.
Демократизація європейських мов (французька, англійська, італійська, українська)
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
У процесі освоєння навчального курсу Ви матимете можливість з’ясувати витоки та зміст поняття “демократизація мови”, умови та перебіг цього процесу, концептуальний аналіз поняття “демократизація” та лінгвофілософські, структурно-семантичні й функціональні параметри демократизації мови |
викладачі ВНЗ, аспіранти, докторанти, вчителі ЗНЗ |
20 осіб |
Знання англійської мови (базовий рівень). Необхідно мати планшет чи ноутбук |
05-09 грудня 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
200 |
Сучасні технології у навчанні іноземних мов
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
У процесі освоєння навчального курсу Ви матимете можливість ознайомитись з теорією, практикою та кейс-стаді напрямів особистісно зорієнтованого навчання іноземних мов; практикою європейських країн в організації особистісно зорієнтованого навчання; особливостями проектного підходу в навчанні іноземних мов; навчання, заснованого на дослідженнях; сучасні інформаційно-комунікативні технології в навчанні іноземних мов |
викладачі ВНЗ, аспіранти, докторанти, учителі ЗНЗ |
20 осіб |
Знання англійської мови (базовий рівень). Необхідно мати планшет чи ноутбук |
03-07 жовтня 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
300 |
“Кайдзен” – японська методика постійного вдосконалення
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
1 день,4 год. |
У ході семінару-презентації Ви дізнаєтесь про практику кайдзен (безперервне удосконалення), що застосовується в японській моделі управління |
викладачі ВНЗ, аспіранти, докторанти, студенти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
17 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
400 |
Сучасна українська мова з методиками навчання
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 60 год. (2 кредити) |
На навчальному курсі Ви дізнаєтесь про сучасний стан мовознавчої, лінгводидактичної теорії й оволодієте інноваційними формами, методами та засобами навчання мовознавчих і лінгво-дидактичних дисципліни у вищій школі |
викладачі ВНЗ та коледжів |
20 осіб |
Необхідно мати планшет чи ноутбук |
21-25 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
300 |
Медіа-грамотний громадянин – свідома країна
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
2 дні,8 год. |
Тренінг призначений для формування свідомого рівня сприймання інформації, котру подають медіа |
викладачі ВНЗ, студенти |
15 осіб |
Необхідно мати планшет чи ноутбук |
22-23 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
400 |
Методика організації волонтерської діяльності
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
3 дні у форматі чотирьох 1,5-годинних тренінгових сесій на день (18 год.) |
Під час тренінгу Ви дізнаєтесь про історію благодійності у світі та в Україні, розглянете наукові підходи до класифікації волонтерів, познайомитесь з нормативно-законодавчою базою волонтерської діяльності, створите власні моделі організації волонтерської діяльності у ВНЗ та розробите показники її результативності |
керівники та викладачі ВНЗ |
16 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
24-26 жовтня 2016 |
пр-т П.Тичини, 17 |
600 |
Основи медіа-психології
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 32 год. |
Навчальний курс розроблено для тих, хто цікавиться медіа-психологією, психологією медіаосвіти, психологією інформаційного впливу, психологією соціалізації у медіасуспільствах, медіа-культурою. Пройшовши курс, Ви розвинете свою інформаційну культуру, усвідомите ефекти і ризики некомпетентного споживання медіа-продукції |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
12 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
07-11 листопада 2016 |
пр-т П.Тичини, 17 |
500 |
Психологічні техніки у розвитку людських ресурсів
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
9 днів, 90 год. (3 модулі) |
Під час проходження навчального тренінгового курсу Ви матимете можливість: - проаналізувати рівень особистісної компетентності, активності, ставлення до справи, професійні можливості; - освоїти методологію психологічного оцінювання, формування та прогнозу кар’єрного зростання, успіху та благополуччя людини; - підвищити комунікативну компетентність залежно від потреб соціуму; - здійснити психологічний аналіз ризиків особистісного розвитку та досягнення успіху та благополуччя |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
16 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
3-5 жовтня 2016 (модуль 1); 24-26 жовтня 2016 (модуль 2); 21-23 листопада 2016 (модуль 3) |
пр-т П.Тичини, 17 |
600 |
Інклюзивна освіта в сучасному світі
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
3 дні у форматі чотирьох 1,5- годинних тренінгових сесій на день (18 год.) |
Тренінг спрямований на формування фахової компетентності викладачів ВНЗ у сфері підготовки студентів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. Cпівмодераторами цього курсу є фахівці Всеукраїнського фонду “Крок за кроком”, які протягом 20 років сприяють реалізації в Україні соціальної та освітньої політики в галузі інклюзивної освіти |
викладачі ВНЗ |
16 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
28-30 листопада 2016 |
пр-т П.Тичини, 17 |
500 |
Основи нотного набору у програмі-редакторі Finale
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
1 день, 4 год. |
На тренінгу Ви опануєте базові функції програми нотного набору Finale і навчитеся створювати цифровий нотний матеріал |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
10 осіб |
Володіння комп’ютером, ноутбук з CD приводом, знання нотної грамоти |
20 жовтня 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
200 |
Твори старовинної музики у фаховій підготовці педагога-музиканта
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
На лекціях та майстер-класах Ви познайомитеся із технологією вивчення і концертного виконання творів Й.-С.Баха та інших композиторів; проаналізуєте методику роботи над творами старовинної музики в інструментальному класі; отримаєте ілюстрацію їх виконання на клавесині, фортепіано, піано-форте |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
10 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
07-11 листопада 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
2 000 |
Основи комп’ютерного аранжування та звукозапису
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
На практичних заняттях та майстер-класі Ви дізнаєтесь про ключові аспекти та основні елементи технології комп’ютерного аранжування й елементарного звукозапису. У результаті навчання Ви зможете працювати з різними комп’ютерними програмами й музичними редакторами |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
10 осіб |
Володіння комп’ютером, ноутбук з CD приводом, знання нотної грамоти |
17-21 жовтня 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
400 |
Мистецтво як терапія для творчої людини за умов соціальної кризи
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
4 тижні (2 заняття на тиждень по 4 акад. години), 32 год. |
На лекційних та практичних заняттях з арт-терапії Ви познайомитесь із моделлю арт-терапії для різних вікових категорій, отримаєте базові знання з консультування методом арт-терапії, мобілізуєте власний творчий потенціал, отримаєте особистий досвід арт-терапії, а також базові знання з методів викладання курсу арт-терапії |
викладачі ВНЗ, аспіранти, докторанти, керівники творчих гуртків, художніх студій |
10 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
листопад 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
2 000 |
Види та техніки художнього текстилю в системі прикладних мистецтв
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
4 тижні (3 заняття на тиждень по 6 акад. годин), 72 год. |
На практикумі Ви оволодієте теоретичними і базовими практичними навичками у галузі холодного та гарячого батику, ручного ткацтва (гобелен), художньої вишивки. Ви також освоїте методику викладання художнього текстилю для представників різних вікових категорій |
викладачі ВНЗ, керівники творчих гуртків, художніх студій |
5 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
грудень 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
5 000 |
Основи кераміки
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
4 тижні, (1 заняття на тиждень по 4 акад. години), 16 год. |
На практикумі Ви отримаєте теоретичні знання та практичний досвід у галузі мистецтва кераміки. У результаті навчання Ви зможете самостійно створювати декоративні панно, посуд, дрібну пластику тощо |
викладачі ВНЗ, керівники творчих гуртків, художніх студій |
10 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
листопад 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
600 |
Історія міжнародних відносин
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
Дистанційне навчання з підсумковим майстер-класом буде корисним всім, хто цікавиться історією України і Росії в системі міжнародних відносин ХХ ст., а також трансформаційними процесами в Європі після падіння “Берлінської стіни”. У результаті проходження курсу Ви оволодієте навичками експертного аналізу і сформуєте нове бачення сучасної системи міжнародних відносин |
викладачі ВНЗ |
6 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
07-11 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
600 |
Інтернет-технології у вивченні генеалогії на прикладі ресурсу My Heritage
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
На тренінгу Ви опануєте механізмом організації науково-дослідної роботи генеалогічних досліджень та оволодієте програмним забезпеченням, яке пропонує онлайн-платформа My Heritage |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
6 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
05-09 грудня 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
600 |
Освітні вимірювання
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
Навчальний курс присвячений технологіям освітніх вимірювань та моніторингу. У результаті проходження курсу Ви матимете сформовану базу знань, вмінь та навичок щодо організації і проведення моніторингового дослідження; зможете здійснювати статистичну перевірку рівня значущості отриманих результатів дослідження |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
24-28 жовтня 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
600 |
Системи підтримки прийняття рішень на основі нечіткої логіки
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
Під час проходження навчального курсу Ви розглянете різні методи розробки систем підтримки прийняття рішень (СППР) на основі нечіткої логіки. Ви навчитеся розробляти бази знань СППР на основі нечіткої логіки; отримаєте знання з систем виводу СППР на основі нечітких висловлень, нечіткого відношення, нечітких логічних висловлень з модифікованими термами та їх комбінацій; зможете проводити аналіз чутливості та стабільність СППР до зміни відповідних функцій належності |
викладачі ВНЗ |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
21-25 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
600 |
Основи експертної діяльності в галузі освіти
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
На майстер-класі Ви дізнаєтеся про особливості експертних процедур в освіті; типологію експертиз; методи експертиз; вимоги до експертів. Навчитеся писати експертні висновки та виявляти особливості експертних процедур в освіті |
викладачі ВНЗ |
12 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
24-28 жовтня 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
400 |
Філософія любові
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 60 год. (2 кредити) |
Навчальний курс з елементами тренінгу спрямований на переосмислення основних моральних проблем сучасного світу і людини, базових цінностей, однією з яких є любов. Під час освоєння курсу Ви дізнаєтесь про ідею любові як пристрасті, почуття, відносин, практики, досвіду як ідеї та ідеалу, любові як Еросу. Авторський курс читається з широким залученням відеоматеріалів, фольклорних записів та презентацій PowerPoint |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
14-18 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
400 |
Етика бізнесу
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 60 год. (2 кредити) |
Навчальний курс з елементами тренінгу буде корисний всім, хто прагне розвинути здатність до аналізу засад, принципів та норм бізнес-етики як на рівні всього бізнес-середовища, так і на рівні внутрішніх проблем організації, фірми; розробляти та виявляти механізми формування корпоративної культури та етики; розробляти рекомендації щодо використання норм етикету в ділових стосунках, спілкуванні, у міжнародній діяльності |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
24-28 жовтня 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
400 |
Філософія економіки
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 60 год. (2 кредити) |
На навчальному курсі Ви матимете можливість осмислити економічну життєдіяльність як енергетично-творчу сферу, в якій особистість реалізує себе цілісно. Пройшовши навчальний курс, Ви зможете розуміти й аналізувати сутність основних економічних категорій: “економіка”, “господарство”, “виробництво”, “праця”, “гроші”, “економічна людина”, “економічна свідомість”, “економічна культура”, “економічне мислення”, “свобода”, “потреби” та ін |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
14-18 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
400 |
Як стати успішним у спілкуванні?
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
2 дні, 12 год. |
На тренінгу Ви ознайомитесь із різними видами і формами педагогічного спілкування; особливостями вербального та невербального спілкування; вимогами до особистісно зорієнтованого, діалогічного, полілогічного педагогічного спілкування. Ви навчиться спілкуватися, застосовуючи вербальні та невербальні засоби, продуктивні технології активного слухання; покращите уміння розуміти співрозмовників, долати бар’єри і конфлікти |
викладачі ВНЗ, учителі початкової школи |
15 осіб |
Необхідно мати з собою планшет чи ноутбук |
18-19 жовтня 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
500 |
Сім секретів риторичного успіху
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
2 дні, 12 год. |
Тренінг спрямований на розвиток умінь здійснювати підготовку промови і виголошувати її з метою інформувати, переконувати, закликати до дій, надихати. Ви дізнаєтеся, як поліпшити дикцію, голос, дихання; оволодієте засобами встановлення швидкого контакту; навчитеся утримувати увагу слухачів упродовж публічного виступу, створювати в аудиторії позитивну атмосферу, застосовувати плавну й різноманітну жестикуляцію |
викладачі ВНЗ, учителі початкової школи |
25 осіб |
Необхідно мати з собою планшет чи ноутбук |
22-23 листопада 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
500 |
Впровадження ідей освіти для сталого розвитку в процес професійної підготовки майбутніх педагогів
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
2 дні, 16 год. |
На науково-методичному семінарі з елементами тренінгу Ви дізнаєтесь про основні ідеї сталого розвитку та принцип емпауерменту як інструменту ефективного навчання |
викладачі педагогічних ВНЗ |
30 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
14-15 листопада 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
300 |
Педагогічна майстерня інтерактивних технологій
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
Після проходження навчального тренінгового курсу Ви оволодієте технологією проведення ділових та рольових ігор, вебінарів, що розширить Ваші професійні можливості щодо використання інтерактивних технологій в освітньому процесі ВНЗ |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
20 осіб |
Необхідно мати з собою планшет чи ноутбук |
05-09 грудня 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
400 |
Інноваційна модель Е-навчання в закладах початкової (дошкільної) освіти
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 30 год. (1 кредит) |
На тренінгу Ви ознайомитесь із особливостями використання ІКТ технологій та інноваційної моделі е-навчання в навчальному процесі закладів освіти з різними рівнями акредитації; дізнаєтесь про організацію навчання педагогів за моделлю “1 учень – 1 комп’ютер” |
викладачі педагогіки ВНЗ, вчителі початкової школи ЗНЗ, вихователі ДНЗ |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
24-28 жовтня 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
400 |
Дитина і комп’ютер
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
3 дні, 12 год. |
Після проходження тренінгу Ви набудете навичок проектувати розвивальну діяльність дитини з використанням комп’ютера, зможете створювати дидактичні, розвивальні комп’ютерні ігри з використання інформаційних технологій |
вчителі початкової школи ЗНЗ, вихователі ДНЗ |
15 осіб |
Необхідно мати з собою планшет чи ноутбук |
01-03 листопада 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
300 |
Тренінг розвитку творчих здібностей дитини
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
3 дні, 12 год. |
На тренінгу Ви оволодієте методикою тренінгової роботи казко- та ігротерапії з метою розвитку творчих здібностей дитини |
викладачі психології ВНЗ, вчителі початкової школи ЗНЗ, вихователі ДНЗ практичні психологи закладів освіти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
05-07 грудня 2016 |
бул. І.Шамо, 18/2 |
300 |
Створення освітніх програм (профілей)
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
30 год. (1 кредит), з них – 14 ауд. год. |
На семінарі-тренінгу Ви ознайомитесь із сучасними підходами щодо розробки освітніх програм (профілей) відповідно до Закону України “Про вищу освіту” на засадах студентоцентрованого навчання |
викладачі ВНЗ, працівники навчальних відділів, НМЦ, що займаються зазначеними питаннями |
10 осіб |
Обізнаність з нормативною документацією щодо організації освітнього процесу у ВНЗ, комп’ютерна грамотність на рівні користувача (Word, Excel, Power Point) |
листопад 2016, січень, березень 2017 |
вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2 |
500 |
Розробка навчальних планів
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
30 год. (1 кредит), з них – 14 ауд. год. |
На семінарі-тренінгу Ви ознайомитесь із різними підходами до створення навчальних планів, а також опануєте технологію розробки навчального плану з використанням засобів ІКТ |
викладачі ВНЗ, працівники навчальних відділів, НМЦ, що займаються зазначеними питаннями |
10 осіб |
Обізнаність з нормативною документацією щодо організації освітнього процесу у ВНЗ, комп’ютерна грамотність на рівні користувача (Word, Excel, Power Point) |
листопад 2016, січень, березень 2017 |
вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2 |
500 |
Створення робочої навчальної програми
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
30 год. (1 кредит), з них – 14 ауд. год. |
На семінарі-тренінгу Ви ознайомитесь із різними підходами до створення робочих навчальних програм навчальних дисциплін |
викладачі ВНЗ, працівники навчальних відділів, НМЦ, що займаються зазначеними питаннями |
10 осіб |
Обізнаність з нормативною документацією щодо організації освітнього процесу у ВНЗ, комп’ютерна грамотність на рівні користувача (Word, Excel, Power Point) |
вересень 2016, грудень, січень 2017 |
вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2 |
500 |
Підготовка акредитаційної (ліцензійної) справи
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
30 год. (1 кредит), з них – 14 ауд. год. |
На семінарі-тренінгу Ви дізнаєтесь про нормативно-правову базу з питань ліцензування та акредитації, порядок формування справ, їх оформлення та проходження. У результаті навчання Ви отримаєте всі необхідні знання та матимете сформовані практичні навички з підготовки ліцензійних та акредитаційних справ |
викладачі ВНЗ, працівники навчальних відділів, НМЦ, що займаються зазначеними питаннями |
10 осіб |
Обізнаність з нормативною документацією щодо організації освітнього процесу у ВНЗ, комп’ютерна грамотність на рівні користувача (Word, Excel, Power Point) |
квітень 2017 |
вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2 |
500 |
Методологія проведення науково-педагогічних досліджень
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
1 день, 4 год. |
Семінар спрямований на розвиток методологічних знань та умінь викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів щодо здійснення педагогічного дослідження та забезпечення поглибленої теоретичної та технологічної підготовки до написання науково-дослідницьких робіт з урахуванням сучасних вимог до рівня і якості наукових досліджень |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
17 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
300 |
Анкетування і тестування у вищій школі: теорія і практика підготовки анкети й тесту
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
1 день, 6 год. |
Одноденний тренінг складається з двох частин – інформаційно-теоретичної і практичної. Інформаційно-теоретична частина передбачає: надання слухачам узагальненої інформації щодо використання анкетування і тестування у навчальному процесі сучасної вищої школи; визначення різниці між анкетою і тестом; стислий огляд історії анкетування й тестування; класифікацію тестів та анкет; опис переваг і недоліків анкетування й тестування; виклад принципів, правил, етапів, способів та особливостей розробки анкети й тесту; огляд закономірностей визначення розміру вибірки для анкетування; надання тематичної бібліографії |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
16 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
300 |
Інноваційні технології навчання у вищій школі
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 10 год. |
Тренінг сприяє: удосконаленню уміння відбирати та оцінювати педагогічні інновації відповідно до цілей і завдань освітнього процесу у вищій школі; формуванню вміння самостійно розробляти педагогічні інновації відповідно до цілей і завдань навчально-виховної роботи; виробленню уміння творчої реалізації педагогічних інновацій в освітньому процесі вищого навчального закладу |
викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
12-16 грудня 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
400 |
Парадигма лідерства-служіння в професійній діяльності молодого викладача
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
3 дні, 30 год. |
У ході тренінгу Ви матимете змогу ознайомитись із особливостями лідерства-служіння та його основними принципами; розвинути лідерські якості; навчитися використовувати принципи лідерства-служіння в щоденній діяльності |
молоді вчені ВНЗ, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
24-26 жовтня 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
500 |
Розвиток управлінської компетентності керівників структурних підрозділів вищих навчальних закладів
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
3 дні, 30 год. |
У ході тренінгу Ви матимете змогу: розглянути поняття “управлінська компетентність”; ознайомитись із особливостями управління як елементом авторитету керівника-лідера; розглянути психологічні особливості реалізації основного змісту управлінської діяльності; розширити уявлення про лідерську комунікацію керівника структурного підрозділу закладу вищої освіти; проаналізувати можливості управління мотивацією співробітників структурного підрозділу закладу вищої освіти |
керівники структурних підрозділів ВНЗ |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
14-16 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
500 |
Розвиток лідерського потенціалу викладачів вищих навчальних закладів
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
3 дні, 30 год. |
У ході тренінгу Ви матимете змогу: визначити можливості реалізації лідерського потенціалу в освітньому середовищі; розглянути поняття “лідерство” як особистісну властивість та, як соціально-психологічне явище; проаналізувати парадигму освітнього лідерства; визначити ключові компетенції лідера в освіті та проаналізувати їх прояв у професійній діяльності; визначити власні професійні цілі та проаналізувати наявні ресурси для їх досягнення |
викладачі ВНЗ |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
28-30 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
500 |
Методика створення електронних навчальних курсів (ЕНК) у системі Moodle
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
5 днів, 25 год. |
Після проходження навчального курсу Ви зможете створити власний авторський дистанційний курс на Moodle-платформі для організації дистанційного навчання. Ви освоїте методику створення навчальних ресурсів, керування діяльністю студентів, здійснення дистанційного оцінювання |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб у групі (максимально по 3 групи) |
Немає додаткових умов для участі |
24-28 жовтня 2016, 21-25 листопада 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
800 |
Використання ПЗ SMART Notebook для роботи з інтерактивними дошками SMART Board
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Вартість з 1 особи* |
2 дні, 12 год. (+ 36 год. самостійної роботи) |
На тренінгу Ви ознайомитесь зі складовими та інструментами інтерактивних дощок SMART Board; навчитеся використовувати ПЗ SMART Notebook для створення інтерактивних навчальних ресурсів |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
20-21 жовтня 2016, 10-11 листопада 2016, 15-16 грудня 2016 |
вул. Тимошенка, 13-Б |
800 |
Реєстрація
Пропозиції науково-дослідної лабораторії інформатизації освіти Університету Грінченка.
Для отримання сертифікату про набуття 2-го рівня ІК-компетентності учаснику необхідно вибрати кілька тренінгів
загальною тривалістю не менше 25 годин – вартість 800 грн.
Сесія 1 – 19-21 жовтня 2016 року, Сесія 2 – 2-4 листопада 2016 року, Сесія 3 – 14-16 грудня 2016 року
/ Сесія передбачає набір тем із запропонованих нижче (25-30 годин)
Корпоративна пошта GOOGLE
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
4 год. |
На тренінгу Ви дізнаєтеся про можливості корпоративної пошти, зокрема про конфіденційність поштового листування, антивірусний контроль, захист від спаму, блокування забороненого вмісту та ін. Ви навчитеся використовувати супутні сервіси корпоративної пошти для навчальних цілей, дізнаєтесь про можливість швидкого відновлення пошти та безпечного віддаленого доступу співробітника до електронної пошти |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Супутні сервіси, отримані з корпоративним е-акаунтом
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
6 год. |
На тренінгу Ви отримаєте методику використання супутніх сервісів корпоративної пошти для навчальних цілей. Навчитеся проводити опитування, організовувати спільну роботу з документами, користуватися календарями та доступом до документів на е-диску |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
GOOGLE Scholar
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
2 год. |
На тренінгу Ви навчитеся створювати профіль GOOGLE Scholar для систематизації публікаційної діяльності, дізнаєтесь про індексування та створення бібліотеки цитувань |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Інституційний репозиторій
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
2 год. |
На майстер-класі Ви дізнаєтесь про значення інституційного репозиторію для підвищення рівня цитованості, про збереження авторських прав, інформаційну підтримку наукової діяльності, підвищення якості наукової комунікації та рейтингу навчального закладу, а також про відкритий доступ до результатів досліджень |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Методика роботи з електронним журналом та е-деканатом у системі електронного навчання
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
4 год. |
На тренінгу Ви навчитеся налаштовувати та працювати з електронним журналом та е-деканатом для забезпечення контролю та дистанційного оцінювання |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Використання ЕНК та його ресурсів в навчальному процесі
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Серія майстер-класів по 3 год. |
На майстер-класах Ви дізнаєтесь про різні аспекти використання ресурсів ЕНК для організації ефективного навчання |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Аналіз статистики використання ЕНК у системі Moodle
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
2 год. |
На тренінгу Ви зможете навчитися готувати звіти та аналітичні матеріали щодо використання ЕНК викладачами та студентами |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Вступ до Microsoft ІТ Академії
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
2 год. |
На тренінгу у рамках програми Microsoft IT Academy Ви зможете отримати доступ до електронної бібліотеки e-Learning, що нараховує більше 2000 курсів для ІТ-фахівців і користувачів офісних технологій |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Використання Веб 3.0 у навчальному процесі
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
Серія майстер-класів по 3 год. |
На майстер-класі Ви отримаєте методику використання різноманітних сервісів Веб 3.0 у навчальному процесі |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Деякі аспекти сучасних тенденцій педагогічних технологій: формувальне оцінювання, рефлексія
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
4 год. |
На семінарі Ви дізнаєтесь про Міжнародні тренди в освіті з питань оцінювання, створення інструментів формувального та підсумкового оцінювання, застосування засобів для здійснення рефлексії |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Методика організації та проведення онлайн-конференцій
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
4 год. |
На майстер-класі Ви отримаєте інформацію про різні платформи для організації вебінарів, особливості проведення інтернет-лекцій та онлайн-конференцій |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Створення е-портфоліо на ВІКІ
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
4 год. |
На тренінгу Ви отримаєте методику створення, доповнення та редагування е-портфоліо на ВІКІ |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Підвищення ІКТ-компетентності педагогічного колективу: стратегія розвитку навчального закладу
Тривалість |
Короткий опис зміст курсу |
Цільова аудиторія |
Максимально можлива кількість учасників |
Додаткові умови |
Дата проведення |
Місце проведення |
6 год. |
На тренінгу Ви дізнаєтесь про використання ресурсів E-Learning у навчальній діяльності викладача; шляхи використання WEB 2.0 у навчальному процесі ВНЗ; організацію співпраці студентів та викладача з використанням хмарних технологій (Google, SkyDrive); дидактичні особливості створення та використання відео у навчальному процесі ВНЗ; Е-тестування студентів на основі застосування ефективних тестових завдань |
керівники та викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти |
15 осіб |
Немає додаткових умов для участі |
Сесія 1 – 19-21 жовтня, Сесія 2 – 02-04 листопада Сесія 3 – 14-16 грудня |
вул. Тимошенка, 13-Б |
Реєстрація
Телефони для довідок: НМЦ досліджень, наукових проектів та програм –
(044) 272-15-83; (044) 234-41-12
Контактна особа : Карпенко Анастасія Сергіївна – методист НМЦ досліджень, наукових проектів та програм.
Ваші запитання надсилайте на е-mail:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.