Старт проекту «Освітній простір Києва»

DSC04354 small26 вересня 2012 року

26 вересня у Києві за ініціативи Київського університету імені Бориса Грінченка, науково-дослідної лабораторії інформатизації освіти та підтримки Головного управління освіти і науки КМДА, компанії «Майкрософт Україна», компанії Intel в Україні стартував проект «Освітній простір Києва». 
В рамках проекту передбачається створити єдиний освітній інформаційний простір, який би забезпечував взаємодію суб’єктів освітнього процесу, що базується на єдиних правилах та нормативних документах,  вільний доступ до інформаційних електронних ресурсів, які використовуються для розв’язання всіх освітніх завдань.
Реалізація проекту передбачає кілька етапів:
1 етап – пілотний, побудова дослідного зразка моделі електронного освітнього простору. Учасниками цього етапу проекту є 60 директорів середніх загальноосвітніх  навчальних закладів м. Києва та учителі цих закладів.
2-й етап -  на основі дослідного зразка  побудова електронного освітнього простору освіти Києва. Учасники цього етапу проекту – педагогічні колективи всіх загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва.
З метою ознайомлення із проектом та шляхами його реалізації Морзе Н. В., проректором Київського університету імені Бориса Грінченка, доктором педагогічних наук, професором, членом Національної академії педагогічних наук України 13 вересня 2012 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся тренінг для директорів районних науково-методичних центрів (РНМЦ). А вже, 26 вересня, за підтримки корпорації Інтел, участь у пілотному етапі проекту взяли директори ЗНЗ Голосіївського, Дарницького, Дніпровського та Печерського районів. Під час семінару-тренінгу, проведеного на базі Технологічного ліцею, директори ЗНЗ ознайомились із сучасними інструментами для ефективної організації навчально-виховного процесу, ресурсами Інтел, які пропонуються вчителям усіх предметів для впровадження та удосконалення формуючого оцінювання, створення методичних матеріалів тощо. Переглянуті сервіси Веб2.0 викликали бажання у адміністраторів створити свої особисті блоги та сайти навчальних закладів.
Команда тренерів-наукових співробітників НДЛ інформатизації освіти (Буйницька О.П., Гущина Н.І., Василенко С.А., Кузмінська О.Г., Кочурян А.Б.) під керівництвом Морзе Н.В. і учасники семінару-тренінгу відзначають готовність адміністраторів освіти сприймати нові знання, підвищувати ефективність діяльності педагогічних колективів, інтегруючи ІКТ в роботу кожного педагога.