Тренінг за технологією інноваційної моделі електронного навчання «1 учень: 1 комп’ютер»

preview trening intel

вересень 2015 року
м. Київ

 

 

 

Протягом вересня 2015 року за ініціативи проректора з інформатизації навчально-наукової та адміністративної діяльності Морзе Н.В. та за підтримки ректора Університету Огнев’юка В.О. у Педагогічному інституті проведено тренінг за технологією інноваційної моделі електронного навчання «1 учень: 1 комп’ютер». Програма тренінгу передбачає формування в учасників ІК-компетентностей, зокрема ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в моделі електронного навчання «1 учень: 1 комп’ютер» на базі шкільних нетбуків INTEL.

Організацією тренінгу займались директорат Педагогічного інституту та НДЛ інформатизації освіти, зокрема, заступник завідувача лабораторії Василенко С.В. У тренінгу взяли участь викладачі усіх випускових кафедр, завідувач кафедри, заступники директора, директор Інституту.

Повний клас нетбуків-трансформерів, що у вересні цього року встановлено у Педагогічному інституті, оснащений також інтерактивною дошкою, роутером та учительським ноутбуком. На усі гаджети встанволено програмне забезпечення ClassRoom Management, програми для проведення досліджень додатковими застосунками: лупа та датчик температури, вологості. Наразі готується комплексна програма залучення студентів до опанування технологією е- навчання.

Як зазначили тренери корпорації Intel Лариса Шевчук та Ганна Скрипка, це був ТРЕНІНГ ДЛЯ ТРЕНЕРІВ. Саме наші колеги як тренери продовжуватимуть навчання усіх бажаючих долучитись до світу сучасного учня, який народився в оточенні гаджетів, зростає за правилами інтернету, спілкується онлайн, живе у віртуальному світі. Викладачів ВНЗ, науковці НАПН України не рекомендують активно використовувати ІКТ для дошкільнят, молодших школярів. Проте багато колег розуміють необхідність наповнити гаджети навчальними ресурсами. Про це свідчать їх бажання використовувати різні ресурси у роботі зі студентами.

Тренінг проходив напружено й водночас захопливо. Учасники виконували завдання зі створення різноманітних інтерактивних ресурсів, інфографіки, опанували прийоми активного читання з використанням ІКТ у програмі Foxit Reader; планували заняття у ресурсі

http://learningdesigner.org/

з описом групи дітей, формулюванням теми та мети заняття, чітким структуруванням заняття за етапами та графічним зображенням розподілу часу на різні види навчальної діяльності.

Учасники тренінгу стали «крутими» блогерами, ось деякі дописи:

Машовець Марина Анатоліївна, заступник директора Педагогічного інституту з науково-методичної та навчальної роботи.

«Добіг до завершення тренінг «1учень:1компьютер». Сьогоднішнім доробком був розроблений сценарій проведення літературно-мистецького проекту для дітей старшого дошкільного віку. Використання даних технологій у роботі з дітьми дасть можливість підвищити інтерес до пізнавальної діяльності, сприятиме розвитку творчих здібностей, формуванню бажання спілкуватися і взаємодіяти. Мій проект створений за допомогою тих ресурсів, з якими я познайомилася під час тренінгу».

Бєлєнька Ганна Володимирівна, заступник директора Педагогічного інституту з наукової роботи.

« П’ять напружених днів завершилися. Радість за власні успіхи і вдячність за співпрацю переповнюють. Я створила проект, який можна використовувати в роботі з дітьми і студентами. Звичайно, він не досконалий. Та маю адреси електронних ресурсів з якими ще буду працювати і познайомлю з ними студентів. Тож є в навчання нашого початок — немає у навчання лиш кінця ».

Бондаренко Геннадій Леонідович, доцент кафедри початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін Педагогічного інституту.

«Сьогодні навчився працювати в програмах: slideshare, easel.ly., cacoo.com, Online Test Padle, calameo. Вважаю їх корисними для застосування у підготовці до уроків у навчальному середовищі «1 учень: 1 комп’ютер». Сподобалося створювати інфографіку . Є необхідність навчитися працювати і в інших програмах, на сайтах яких збробив реєстрацію. Тренінг пройшов цікаво, інформаційно-насичено. Дякую тренерам за можливість підвищення рівня ІКТ компетентності ».

Детально рефлексії занять та враження від тренінгу можна переглянути у блозі за посиланням http://blog.iteach.com.ua/tag/trening-v-kubg/

Фотоальбом тренінгу

Отримані навички потребують практичного втілення через вправляння у створенні методичних розробок та передавання досвіду студентам. Колеги вже мають ідеї для розробки інтерактивних завдань пізнавального характеру для дітей та включення елементів тренінгу у заняття зі студентами.

Ректор Університету Віктор Огнев’юк підписав листи з подякою за можливість долучитись до реалізації інноваційних проектів у підготовці майбутніх вчителів та перепідготовці вчителів м. Києва до використання ІКТ в інноваційній моделі Е-навчання «1 учень: 1 комп’ютер» Директору з корпоративних відносин і зв'язків з державними органами Intel в країнах СНД і Україні Нанаєвій Тетяні та тренерам Шевчук Ларисі й Скрипці Ганні.

Ми готові популяризувати зазначену модель навчання серед студентів нашого університету – майбутніх педагогів, серед вчителів міста Києва, які планують працювати зі шкільними нетбуками, батьків та зацікавленої громадськості, організовувати спільні заходи та забезпечувати організаційну й наукову підтримку навчальних проектів та освітніх ініціатив у рамках використання ІКТ в інноваційній моделі Е-навчання «1 учень: 1 комп’ютер» в Університеті, місті, країні.

 

 preview trening intel