15 грудня 2017 року
м. Київ, вул. М. Тимошенка, 13-Б
15 грудня 2017 року у Київському університету імені Бориса Грінченка відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики». Захід організовано Інститутом людини Київського університету імені Бориса Грінченка в межах реалізації наукової теми «Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України».
У конференції взяли участь понад 250 науковців, практиків соціальної сфери, аспірантів, студентів з різних регіонів України.
Зі вступним словом до учасників конференції звернулися: Огнев’юк Віктор Олександрович, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України та Кулеба Микола Миколайович, Уповноважений Президента України з прав дитини.
На пленарному засіданні конференції з доповідями виступили провідні науковці України: Панок Віталій Григорович, директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, професор (тема доповіді: «Методологічні питання психології становлення особистості»); Музика Олександр Леонідович, завідувач лабораторії психології обдарованості Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, кандидат психологічних наук, професор (тема доповіді: «Ціннісна взаємодія в освітньому просторі як чинник розвитку особистості»); Ставицька Світлана Олексіївна, завідувач кафедри загальної і соціальної психології та психотерапії Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, доктор психологічних наук, професор (тема доповіді: «Амбівалентність соціальних психопрактик у кризовому глобалізованому світі»); Вайнола Ренате Хейкіївна, професор кафедри соціальної педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор (тема доповіді: «Технологізація процесу становлення особистості»); Петрочко Жанна Василівна, заступник директора з наукової роботи Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор (тема доповіді: «Благополуччя та безпека дитини: сутнісний контекст та сучасні виклики для соціальної роботи»); Цюман Тетяна Петрівна, доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент (тема доповіді: «Безпека інформаційного простору особистості»).
Після пленарного засідання учасники конференції взяли участь у роботі чотирьох секцій:
- Секція 1. «Інтеграційний потенціал особистісного та свідомісного становлення людини в умовах суспільних трансформацій»;
- Секція 2. «Шляхи соціального становлення особистості в умовах суспільних трансформацій»;
- Секція 3. «Соціально-психологічні практики розвитку людських ресурсів в суспільних інституціях»;
- Секція 4. «Корекційно-компенсаторна складова інтеграції дитини з особливими освітніми потребами у соціальне середовище».
Завершилася конференція лінійкою майстер-класів:
- Майстер клас «Алгоритм надання спеціальних освітніх послуг дітям з аутизмом в інклюзивному середовищі»;
- Майстер клас «Екофасилітація як інноваційна модальність психологічної допомоги та розвитку особистості»;
- Майстер клас «Знайомство з Емоційним моделюванням, або Розстановки 2.0 (Школа Емоційного Моделювання)»;
- Майстер клас «Командоутворення та розвиток комунікативних умінь засобами настільної сюжетно-рольової гри»;
- Майстер клас «Модель психолого-педагогічних заходів подолання дислексії в учнів молодшого шкільного віку»;
- Майстер клас «Платформа громадянської освіти “Студії розвитку”»;
- Майстер клас «Програма профілактики конфліктів та злочинів на ґрунті ненависті “Будуємо майбутнє разом”» .
Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм