23-26 вересня 2018 р.
23-26 вересня 2018 року, в рамках проекту «Партнерство для навчання та викладання математики в університеті» (PLATINUM) програми ЄС Еразмус + КА203 – Стратегічне партнерство для вищої освіти, 2018-1-NO01-KA203-038887, партнером якого в 2018 р. став Київський університет імені Бориса Грінченка, відбулася робоча зустріч представників університетів – учасників проекту. Організатором зустрічі виступив Університет Агдера (м. Крастіансанн, Норвегія), який є гранхолдером проекту. Зустріч відбувалася за участі учасників консорціуму – членів делегацій Університету Агдера (Норвегія), Мадридського університету Комплутенсе (Королівство Іспанія), Амстердамського університету (Королівство Нідерландів), Університету Масарика та Технічного Університету в Брно (Чеська республіка), Ганноверського університету імені Готфріда Вільгельма Лейбніца (Федеративна Республіка Німеччина), Університету Лафборо (Велика Британія). Київський університет імені Бориса Грінченка представляли – координатор проекту в університеті Наталія Вікторівна Морзе, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, Жильцов Олексій Борисович, проректор з науково-методичної та навчальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент, Гладун Марія Анатоліївна, старший викладач кафедри комп’ютерних наук і математики факультету інформаційних технологій та управління, Мажуга Юрій Іванович, доцент кафедри початкової освіти педагогічного інституту, кандидат фізико-математичних наук.
Основною метою проекту є співпраця з університетами в контексті модернізації процесу навчання математиків у закладах вищої освіти шляхом впровадження дослідницько-пізнавального підходу (inquiry based learning).
Перед учасниками виступили:
- Професор Frank Reichert – ректор Університету Агдера
- Професор Michael Rygaard Hansen – декан факультету інженерії та наук Університету Агдера
- Професор Simon Goodchild- директор дослідницького центру MatRIC Університету Агдера.
Під час зустрічі учасники взяли участь в обговоренні робочих пакетів проекту, порядку денного наступних зустрічей, плану розповсюдження результатів проекту, ознайомилися з досвідом британських колег з впровадження дослідницько-пізнавального підходу (inquiry based learning) в математичній освіті.