30-31 жовтня 2018 року
Київський університет імені Бориса Грінченка
Формувати освітній простір – означає взяти на себе відповідальну, величну місію. Треба бути атлантом своєї справи: вміти проявити тверду позицію, гнучкість у стосунках з колегами, зуміти підтримати та підбадьорити, змотивувати, спрямувати команду на результати. Відтак сучасною провідною тенденцією в управлінні освітою є парадигма лідерства. Тому й не дивно, що навколо лідерської проблематики постає безліч питань, які вимагають не тільки теоретичного опрацювання, а й практичного опанування певних компетентностей.
Шановні професори Університету, які представляють Інститут філології, Інститут журналістики, Педагогічний інститут та Історико-філософський факультет, зібралися на лідерському модулі 30 та 31 жовтня, щоб розширити свої погляди щодо лідерства в сфері управління освітою та затвердити власну лідерську позицію як фахівця.
Впродовж двох днів тренінгу разом з тренером, доктором психологічних наук, професором Валерією Міляєвою, освітяни обговорили шляхи розвитку лідерства в умовах реформування освіти; розглянули типологію лідерів та з’ясували, які стилі управління яскравіше проявляються в роботі викладача; визначили психологічні закони ефективного управління та управлінські функції. Не обійшли увагою проблематику управління мотивацією, а також виділили вектори особистісного та професійного самовдосконалення. І для закріплення власних думок та висновків, учасники модулю мали змогу оцінити свій лідерський потенціал за сучасними методами психодіагностики.
Тож можемо сказати, що наші професори плідно попрацювали, поділилися досвідом, доторкнулися до найактуальніших питань в управлінні освітою і винайшли власні шляхи саморозвитку. Бажаємо творчих звершень та досягнення успіху у своєму професійному житті!
Матеріали надано ННЦ культури лідерства