Серія тренінгів для науково-педагогічних співробітників та студентів Київського університетіу імені Бориса Грінченка в рамках проекту MoPED

Серія тренінгів для науково-педагогічних співробітників та студентів Київського університетіу імені Бориса Грінченка в рамках проекту MoPED

07, 17 листопада 2018 року

 

 

 

Впродовж листопада 2018 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка у рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP було проведено серію тренінгів для науково-педагогічних співробітників та студентів Вембер Вікторією Павлівною, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри комп’ютерних наук і математики.

7 листопада 2018 року на Факультеті інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся семінар «Засоби організації дослідницького навчання» для викладачів кафедри комп’ютерних наук і математики. В ході семінару учасники ознайомилися з моделлю реалізації технології дослідницького навчання (Inquiry Based Learning), та засобами для її підтримки. Учасники семінару ознайомилися зі структурою екосистеми Go-Lab, до складу якої входять портал Go-Lab, що містить перелік доступних віртуальних лабораторій, додатків, які можуть бути використані при створенні дослідницьких навчальних просторів, набір доступних до використання дослідницьких просторів тощо. Було продемонстровано особливості пошуку віртуальних лабораторій на сайті Phet.colorado.edu.

17 листопада 2018 року в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся тренінг «Технологія дослідницького навчання та засоби її підтримки» для студентів 5 курсу спеціальності «Педагогіка середньої освіти» заочної форми навчання. В тренінгу взяли участь 10 студентів групи ПСОм-1-18-1.4з, всі з них також працюють вчителями різних предметів, зокрема математики, інформатики, біології та ін.

В рамках тренінгу студенти ознайомилися з особливостями технології дослідницького навчання (Inquiry Based Learning), моделлю дослідницького циклу та екосистемою Go-Lab, що є одним із засобів для підтримки технології дослідницького навчання. Учасники тренінгу ознайомилися зі структурою порталу Go-Lab. Було продемонстровано особливості пошуку віртуальних лабораторій на сайті Phet.colorado.edu.

Під час серії тренінгів значна увага була приділена ознайомленню з платформою для створення дослідницьких навчальних просторів Graasp. Було розглянуто особливості створення та використання дослідницьких навчальних просторів - Inquiry Learning Spaces (ILS) за допомогою інструментарію платформи Graasp.

 

Серія тренінгів для науково-педагогічних сп...
Серія тренінгів для науково-педагогічних сп...
Серія тренінгів для науково-педагогічних сп...
Серія тренінгів для науково-педагогічних сп...
Серія тренінгів для науково-педагогічних сп...
Серія тренінгів для науково-педагогічних сп...
Серія тренінгів для науково-педагогічних сп...
Серія тренінгів для науково-педагогічних сп...
Серія тренінгів для науково-педагогічних сп...
Серія тренінгів для науково-педагогічних сп...