13-22 травня 2020 року
Київський університет імені Бориса Грінченка
13-22 травня 2020 року у рамках Фестивалю науки Науковим товариством студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Університету Грінченка було організовано десятиденний Науковий онлайн-марафон #SCIENCEDECADE_2020.
Метою марафону було в умовах дистанційного навчання та вебосвіти розповісти студентам, викладачам, абітурієнтам про необмежені можливості наукової діяльності в Інтернет-просторі, популяризувати діяльність Наукового товариства, а також продемонструвати вектори наукової діяльності кожного структурного підрозділу нашого Університету.
Зокрема, у рамках марафону було проведено:
13.05.2020 – тренінг «Фактчекінг для навчання та життя» - учасники заходу обговорили важливість відповідальності, компетентності та вмінні користування соціальними мережами, а також дізналися, як донести інформацію, щоб бути почутим. Зараз, коли ми всі стали «заручниками» інтернет-джерел, як ніколи важливо вміти розрізняти фейки, правильно використовувати те, що ми знаходимо, та, звісно, поширювати якісну та перевірену інформацію.
15.05.2020 – наукова дискусія «ЗНО в умовах карантину: переваги та ризики» - учасники обговорили особливості та нові можливості підготовки до ЗНО в нестандартних, карантинних, умовах.
17.05.2020 – Майстер-клас «Давньоєгипетська для початківців» - учасники дізналися про основні особливості давньоєгипетського алфавіту, ключові правила написання давніх текстів, способи вираження слів та речень, відомі словесні вирази того періоду і навчилися самостійно писати свої імена та інші слова.
18.05.2020 – Наукова дискусія «Іноземна мова і карантин: виклики та лайфхаки онлайн-навчання та Онлайн-тренінг «Знайомство з японською мовою» - у ході наукової дискусії учасники разом з модератором окреслили проблеми вивчення іноземної мови в умовах карантину, познайомилися та спробували застосовувати актуальні ІКТ сервіси для подолання виявлених проблем – такі як Google Calendar, GTD, MindMaps. Обговорили концепцію «довічного навчання та вплив його на мотивацію до вивчення іноземної мови. Учасникам була запропонована підбірка сучасних освітніх ресурсів з вивчення іноземної мови онлайн. У ході тренінгу з введення в японську мову, учасники навчилися відрізняти японське текстове повідомлення від китайського, вирізняти японську мову на слух, та впевнилися, що вимовляти японську не важко, навчилися вітатися та знайомитися японською мовою.
12-22.05.2020 – Науковий онлайн-квест «Вивчення світової культурної спадщини. Як подорожувати не виходячи з дому?» - учасники познайомилися з добіркою ресурсів, з якими можна подорожувати не виходячи з дому, переглянули відео, відвідали 3D-моделі музеїв.
18-22.05.2020 – П’ятиденний онлайн-марафон «Знайомство з собою» - учасники ознайомилися з комплексом психологічних методик на варті психологічного благополуччя. Онлайн-марафон допоміг учасникам проаналізувати емоційний та когнітивний досвід, краще зрозуміти свої індивідуальні особливості.
21.05.2020 – Вебінар «Академічна культура дослідника в освітньому просторі» - учасники вебінару дізналися, що таке академічна доброчесність, що спільного та відмінного між «плагіатом» й «академічним плагіатом», і як залишатися академічно культурним дослідником у своїй діяльності, також було розглянуто законодавче забезпечення питання академічної доброчесності.
13-22.05.2020 – Наукова онлайн-вікторина «MOZGOПАТІ» - учасники вікторини продемонстрували свої знання, перевірили себе на кмітливість, позмагатися з друзями, хто ж все таки «розумніший».
Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм