Візит учасників проекту Platinum до університету Лафборо, Велика Британія

Візит учасників проекту Platinum до університету Лафборо, Велика Британія

19-26 лютого 2020 року

 

    

 

З 19 по 26 лютого 2020 року рамках проекту «Партнерство для навчання та викладання математики в університеті» програми ЄС Еразмус + КА2 Platinum, № 2018-1-N101-КА203-038887 відбулась робоча поїздка учасників проекту до університету Лафборо https://www.lboro.ac.uk/.

Зустріч відбувалася за участі учасників консорціуму – членів делегацій Університету Агдера (Норвегія), Мадридського університету Комплутенсе (Королівство Іспанія), Амстердамського університету (Королівство Нідерландів), Університету Масарика та Технічного Університету в Брно (Чеська республіка), Ганноверського університету імені Готфріда Вільгельма Лейбніца (Федеративна Республіка Німеччина), Університету Лафборо (Велика Британія). Київський університет імені Бориса Грінченка представляли – координатор проекту в університеті, професор кафедри комп’ютерних наук та математики факультету інформаційних технологій та управління Н.В. Морзе, старший викладач кафедри комп’ютерних наук та математики факультету інформаційних технологій та управління Бойко М. А.

Зустріч розпочалася з вітального слова професора з математичної освіти університету Лафборо Барбара Яворськи (Великобританія), координатора проекту Platinum, професора університету Агдера (Норвегія) Юрія Роговченка.

Під час зустрічі учасники взяли участь в обговоренні наступних тем:

  • Презентація проекту DATUM2, який представляла Таня Еванс, як учасник та представник асоційованого партнера проекту – Оклендський університет (Нова Зеландія, https://www.auckland.ac.nz/en.html) (IO2).
  • Ознайомлення з роботою Центру математичної впевненості «Еврика», Клер Тротт - директор Центру LU Eureka.
  • Педагогічні питання та роль комп’ютерної анімації для дослідницько-пізнавальних завдань, Джон Мейсон.
  • Універсальний дизайн для вивчення основних принципів інклюзивного викладання.
  • Математичні завдання на основі запитів (IO3)
  • Збір та зберігання даних.
  • Задачі на моделювання (IO5).

Під час зустрічі учасники ознайомилися з математичною освітою в Університеті Лафборо; взяли участь у семінарах «Педагогічні питання та роль комп’ютерної анімації у завданнях, що базуються на запитах», «Завдання на моделювання: проблеми та виклики»; вивчили досвід британських колег з використання дослідницько-пізнавального підходу в математичній освіті; удосконалили методику використання дослідницько-пізнавального підходу під час вивчення математики; продемонстрували банк задач, підготовлених командою Київського університету імені Бориса Грінченка, обговорили результати роботи в проекті за весь період, впровадження проекту в університетах учасників.

 

Матеріали надано Факультетом інформаційних технологій та управління

Візит учасників проекту Platinum до універс...
Візит учасників проекту Platinum до універс...
Візит учасників проекту Platinum до універс...
Візит учасників проекту Platinum до універс...
Візит учасників проекту Platinum до універс...
Візит учасників проекту Platinum до універс...
Візит учасників проекту Platinum до універс...
Візит учасників проекту Platinum до універс...
Візит учасників проекту Platinum до універс...
Візит учасників проекту Platinum до універс...
Візит учасників проекту Platinum до універс...