19-26 лютого 2020 року
З 19 по 26 лютого 2020 року рамках проекту «Партнерство для навчання та викладання математики в університеті» програми ЄС Еразмус + КА2 Platinum, № 2018-1-N101-КА203-038887 відбулась робоча поїздка учасників проекту до університету Лафборо https://www.lboro.ac.uk/.
Зустріч відбувалася за участі учасників консорціуму – членів делегацій Університету Агдера (Норвегія), Мадридського університету Комплутенсе (Королівство Іспанія), Амстердамського університету (Королівство Нідерландів), Університету Масарика та Технічного Університету в Брно (Чеська республіка), Ганноверського університету імені Готфріда Вільгельма Лейбніца (Федеративна Республіка Німеччина), Університету Лафборо (Велика Британія). Київський університет імені Бориса Грінченка представляли – координатор проекту в університеті, професор кафедри комп’ютерних наук та математики факультету інформаційних технологій та управління Н.В. Морзе, старший викладач кафедри комп’ютерних наук та математики факультету інформаційних технологій та управління Бойко М. А.
Зустріч розпочалася з вітального слова професора з математичної освіти університету Лафборо Барбара Яворськи (Великобританія), координатора проекту Platinum, професора університету Агдера (Норвегія) Юрія Роговченка.
Під час зустрічі учасники взяли участь в обговоренні наступних тем:
- Презентація проекту DATUM2, який представляла Таня Еванс, як учасник та представник асоційованого партнера проекту – Оклендський університет (Нова Зеландія, https://www.auckland.ac.nz/en.html) (IO2).
- Ознайомлення з роботою Центру математичної впевненості «Еврика», Клер Тротт - директор Центру LU Eureka.
- Педагогічні питання та роль комп’ютерної анімації для дослідницько-пізнавальних завдань, Джон Мейсон.
- Універсальний дизайн для вивчення основних принципів інклюзивного викладання.
- Математичні завдання на основі запитів (IO3)
- Збір та зберігання даних.
- Задачі на моделювання (IO5).
Під час зустрічі учасники ознайомилися з математичною освітою в Університеті Лафборо; взяли участь у семінарах «Педагогічні питання та роль комп’ютерної анімації у завданнях, що базуються на запитах», «Завдання на моделювання: проблеми та виклики»; вивчили досвід британських колег з використання дослідницько-пізнавального підходу в математичній освіті; удосконалили методику використання дослідницько-пізнавального підходу під час вивчення математики; продемонстрували банк задач, підготовлених командою Київського університету імені Бориса Грінченка, обговорили результати роботи в проекті за весь період, впровадження проекту в університетах учасників.
Матеріали надано Факультетом інформаційних технологій та управління