Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науково-практична онлайн-конференція студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «Креативні індустрії: сучасні тренди»

Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науково-практична онлайн-конференція студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «Креативні індустрії: сучасні тренди»

13 травня 2021 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

 

05 11 21 FEST

 

13 травня 2021 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка у рамках Фестивалю науки відбулася І Міжнародна науково-практична онлайн-конференція студентів, аспірантів, молодих учених та практиків «Креативні індустрії: сучасні тренди».

З вітальним словом до учасників конференції звернулися: Вікторія Іващенко, заступник директора з наукової роботи, професор кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, голова Термінологічної комісії при Міжнародному комітеті славістів, доктор філологічних наук, старший науковий співробітник (Україна); Леонід Новохатько, завідувач кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України (Україна); Лариса Масімова, завідувач кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент (Україна); Хоакім Мажо Фернандес, декан факультету туризму Університету Жирони, доктор філософії, доцент кафедри бізнесу (Іспанія).

На пленарному засіданні конференції з доповідями виступили: Оксана Сєдашова, доцент Бізнес Школи КРОК, Міжнародний Амбасадор Креативності в Україні (ООН), лідер Центру досліджень креативності, PhD, Україна (тема доповіді «Навички менеджерів креативних індустрій: від стратегій мислення до креативних результатів»); партнери Інституту журналістики з Університету Жирони, Іспанія: Сільвія Еспіноза Мірабет, заступник декана Факультету туризму (тема доповіді «Креативні методи викладання у вищій школі: кейс Університету Жирони»), Луїс Перес-Нето, викладач Факультету туризму (тема доповіді: «Монетизація зв’язків з громадськістю: чому це важливо і має значення»), Серра Саймон Жорді, асистент викладача Факультету туризму (тема доповіді «Цифровий маркетинг. Структура і монетизація. Підхід»); Домінік Джексон, експерт Safari and Holiday Management, Танзанія (тема доповіді «Промо-інструменти в танзанійській туристичній індустрії»); Асхат Ускембаєв, засновник Школи Креативної Сміливості (Школа Практичної реклами А-3), офіційний представник Міжнародного фестивалю креативності «Канські Леви» в Казахстані, Киргизстані, Узбекистані; тренер програми розвитку креативної економіки в Казахстані «Creative Spark» Британської Ради та Університету Голдсміт, Великобританія (тема доповіді «Чого не вистачає креативному підприємцю в 2021 році?»).

Модератором пленарного засідання виступив Ілля Афанасьєв, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук.

Нагальні питання видавничої галузі були обговорені в ході активної дискусії, що відбулася під час круглого столу «Сучасні виклики та тренди у сфери креативних індустрій», у якому взяли участь понад 40 учасників, зокрема представники провідних українських видавництв: Мар'яна Савка («Видавництво Старого Лева»), Алла Істоміна («АДЕФ-Україна»), Ілля Федієнко («Видавничий Дім «Школа»), а також гості з зарубіжних видавництв (“Tuula Pere” i “Pekka Pere”, Фінляндія).

Після круглого столу роботу конференції продовжили шість тематичних секцій:

  • Секція «Тренди та перспективи розвитку креативних індустрій» (модератор – Новохатько Леонід, завідувач кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України).
  • Секція «Особливості функціонування креативних індустрій в умовах пандемії» (модератор – Александрович Марина, доцент кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук).
  • Секція «Інноваційні технології в креативних індустріях» (модератор – Вернигора Ніна, доцент кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій).
  • Секція «Освіта в сфері креативних індустрій» (модератор – Стадніченко Ольга, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат політичних наук).
  • Секція «Креативні індустрії в соціально-гуманітарній сфері» (модератор – Іващенко Вікторія, заступник директора з наукової роботи, професор кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, голова Термінологічної комісії при Міжнародному комітеті славістів, доктор філологічних наук, старший науковий співробітник).
  • Секція «Роль креативних індустрій у розвитку міста, регіону» (модератор – Хомінський Сергій, доцент кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат наук із соціальних комунікацій).

Участь у роботі секцій взяли близько 50 студентів і молодих вчених, які презентували свої проєкти за темою конференції та долучилися до дискусії, обговоривши такі питання, як тренди та перспективи розвитку креативних індустрій; особливості їх функціонування в умовах пандемії; інноваційні технології та освіта в креативних індустріях; креативні індустрії в соціально-гуманітарній сфері та їх роль у розвитку міста/регіону.

Завершилася робота конференції майстер-класами:

  • Майстер-клас «Креативні медіа-проєкти: створення сценарію та секрети успішних зйомок тревел-шоу» провела Юлії Авраменко, сценарист та режисер тревел-шоу «Орел і решка», яка розкрила секрети «професійної кухні».
  • Майстер-клас «Поведінкова економіка в маркетинговій кампанії фестивалю повітряних куль» провів Віктор Шиян, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, PR-менеджер повітроплавного товариства «Монгольф'єр», який розповів учасникам про те, як у маркетингових кампаніях враховувати складну психологію людини та досягати високих результатів без значних інвестицій.
  • Майстер-клас «Монетизація медіа» провела Катерина Репік, блогер, студентка ІІ курсу спеціальності «Журналістика (видавнича справа та редагування)» Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка.

Дякуємо учасникам за активну участь у конференції!

Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм

Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...
Фестиваль науки – 2021: І Міжнародна науков...