18 травня 2021 року
Київський університет імені Бориса Грінченка
18 травня 2021 року у межах Фестивалю науки – 2021 за ініціативи науково-дослідної лабораторії освітології разом із Педагогічним інститутом та Науковим товариством студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Університету Грінченка було проведено освітологічні дебати «Академічна доброчесність в умовах дистанційного навчання: дотримуватися не можна порушувати».
Захід був проведений у форматі інтелектуальної гри, яка мала на меті порушити актуальні питання щодо дотримання принципів академічної доброчесності та якості дистанційного навчання.
Модерували освітологічні дебати: Наталія Ханикіна, старший науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук, та Марина Науменко, викладач кафедри дошкільної освіти, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Педагогічного інституту Університету Грінченка.
Команди освітологічних дебатів представили: Марія Бобер, студентка ІІІ курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту; Уляна Карповець, студентка ІІ курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту; Маргарита Войтенко, студентка ІІІ курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту; Вікторія Бабич, студентка ІІІ курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного інституту; Надія Козачук, студентка ІІІ курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту; Анастасія Чергинська, студентка IV курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного інституту; Вероніка Смишляєва, студентка І курсу скороченої програми підготовки першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного інституту; Вікторія Кривченко, студентка ІІІ курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного інституту; Софія Гевель, студентка ІІІ курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного інституту; Шпитчук Діана, студентка ІІІ курсу першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності «Початкова освіта» Педагогічного інституту.
Під час гри учасники полемізували щодо особливостей дотримання принципів академічної доброчесності в умовах дистанційного навчання; аналізували досвід країн ЄС; пропонували рішення кейсів щодо порушення академічної доброчесності, спрямовані на зменшення негативних впливів таких порушень на якість навчання.
Оцінювала роботу команд експертна та суддівська група, до складу якої увійшли науковці Університету: Світлана Паламар, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту, доцент кафедри початкової освіти, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник; Олександр Горбань, професор кафедри філософії Історико-філософського факультету, доктор філософських наук, професор; Дмитро Бодненко, доцент кафедри комп’ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та управління, кандидат педагогічних наук, доцент; Ольга Ситник, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту, кандидат педагогічних наук, Марина Науменко – викладач кафедри дошкільної освіти, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Педагогічного інституту, Дана Сопова, викладач циклової комісії з педагогічної освіти Фахового коледжу «Універсум».
Представники експертної та суддівської групи на високому рівні оцінили роботу обох команд-учасниць.
Дякуємо всім, хто взяв участь у дебатах!
Нехай все буде #Dobro_чесно!
Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм