09-10 червня 2021 року
Київський університет імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка 09 і 10 червня 2021 року онлайн вітав поважних гостей і партнерів – учасників Міжнародної конференції «Інноваційні методи навчання математики в університетах», яка відбулась в рамках міжнародного проєкту «Партнерство для навчання та викладання математики в університеті» (PLATINUM) програми ЄС Еразмус + КА203 – Стратегічне партнерство для вищої освіти, 2018-1-NO01-KA203-038887.
У конференції взяли участь викладачі усіх університетів-партнерів проєкту:
- Київський університет імені Бориса Грінченка, Україна
- Університет Агдера, Норвегія
- Амстердамський університет, Нідерланди
- Університет Масарика, Чеська республіка
- Технічний Університет в Брно, Чеська республіка
- Ганноверський університет імені Готфріда Вільгельма Лейбніца, Федеративна Республіка Німеччина
- Університет Лафборо, Велика Британія
- Мадридський університет Комплутенсе, Іспанія
З вітальним словом до учасників онлайн конференції звернувся Олексій Жильцов, проректор з науково-методичної та навчальної роботи, кандидат педагогічних наук, доцент Київського університету імені Бориса Грінченка та Юрій Роговченко, професор університету Агдера (м. Агдер, Норвегія). Від Університета Грінченка з доповідями виступили доцент кафедри комп’ютерних наук та математики Машкіна І.В та професор кафедри комп’ютерних наук та математики Морзе Н.В.
Конференція була присвячена обговоренню тем:
- спільноти, створені викладачами математики в університетах;
- розробка дослідницьких завдань, з врахуванням особливостей студентів з особливими потребами;
- дослідницько-пізнавальне навчання та математичне моделювання.
Конференція була організована викладачами та співробітниками Київського університету імені Бориса Грінченка у співпраці з Університетом Агдера та MatRIC, Центром досконалості викладання математики.
Учасниками конференції були викладачі, зацікавлені у розвитку власного математичного мислення та яких хвилюють проблеми вивчення математики за допомогою дослідницько-пізнавального навчання. Учасникам було важливо дізнатись про світові передові ідеї щодо використання дослідницько-пізнавального навчання студентів, використання цифрових інструментів при вивченні математичного моделювання.
Програма заходу детально подана за покликанням.
Матеріали надано керівником проєкту PLATINUM від Університету Грінченка Н.В. Морзе