Квітень - червень 2021 рік
Київський університет імені Бориса Грінченка
Куратор є головною ланкою у стосунках професорсько-викладацького складу, ректорату, батьків зі студентами. Він має допомагати студентам пізнавати й шанувати традиції і закони навчального закладу, швидше адаптуватися у ньому. Мета роботи куратора академічної групи полягає у створенні педагогічних, соціально-психологічних та організаційних умов, що сприяють розвитку особистості майбутнього успішного фахівця, громадянина України з державницькою позицією та високим рівнем соціальної відповідальності.
Успішне функціонування, удосконалення діяльності кураторів у Київському університеті імені Бориса Грінченка передбачає системну роботу шляхом проведення спеціальних тренінгів і семінарів, на яких вони знайомляться з кращим досвідом кураторської діяльності у зво та за його межами, отримують необхідну методичну, інформаційну, консультативну допомогу. Організацією таких семінарів, тренінгів займається Навчально-методичний центр соціально-гуманітарної взаємодії та організації дозвілля студентів. Програма «Школи кураторів» охоплює всі аспекти та напрями діяльності куратора академічної групи.
У квітні-червні 2021 року «Школа кураторів» запропонувала увазі своїх слухачів цікаві заняття на актуальні теми, зокрема:
- онлайн-лекції «Проблема булінгу: кроки до вирішення» та «Психологічна допомога студентам-першокурсникам під час адаптації до нових умов життєдіяльності»;
- тренінгові онлайн-зустрічі «Знайомство із першокурсниками», «Тайм-менеджмент для кураторів та першокурсників», «Комунікація та бар’єри у спілкуванні», «Стратегії вирішення конфліктів»;
- онлайн-семінари «Особливості застосування технік самозцілення: збереження здоров’я в умовах пандемії» та «Цифрова культура особистості»;
- онлайн-тренінг «Імідж сучасного педагога»;
- круглий стіл (онлайн) «Підтримка студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти»;
- майстер-клас «Організація студентського фахового фестивалю»;
- онлайн-екскурсію «Поділ у творах художньої літератури (фрагмент)».
Завершилось навчання у «Школі кураторів» анкетуванням. Слухачам (ними стали 359 осіб) було запропоновано визначити найцікавіші заняття, назвати теми, які б вони хотіли опрацювати у майбутньому …
Результати опитування будуть враховані організаторами при складанні програм «Школи кураторів» наступного навчального року.
Матеріали надано НМЦ соціально-гуманітарної взаємодії