ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики»

Лекторій проєкту «Домінанти студентського життя: освіта та самоврядування»

27 жовтня 2021 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

   

 

27 жовтня 2021 року відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики» (модератори: Ольга Котенко, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету і мені Бориса Грінченка; Ганна Іванюк, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології)

З вітальним словом до учасників конференції звернулися:

 Віктор Огнев’юк,  доктор філософських наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, президент, ака­демік Української академії акмеології, ректор Київського універ­ситету імені Бориса Грінченка;

 Петро Саух, доктор філософських наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, академік-секретар відділення вищої освіти Національної академії педа­гогічних наук України, віце-президент, дійсний член Української академії акмеології;

Марек Шамот, доктор, професор, ректор Університету економіки в м. Бидгощ (Республіка Польща).

До конференції долучилися:

чотири наукові установи: Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН України, Інститут проблем виховання НАПН України; Державна установа «Український інститут розвитку освіти»;

зарубіжні партнери: Університет  економіки в м. Бидгоші (Республіка Польща); Школа освіти Університетського коледжу в м. Ларнака (Республіка Польща); Варненський університет менеджменту (Республіка Болгарія); Варшавський медичний університет (Республіка Польща); Гомельський державний університет імені Франциска Скорини (Республіка Білорусь); Казахстанський національний педагогічний університет імені Абая (Республіка Казахстан);

учасники з 28 закладів вищої освіти України, 25 закладів дошкільної та загальної середньої освіти.

На онлайн конференції були присутні 122 учасники:  наукові та науково-педагогічні працівники з різних регіонів України, закордонні партнери, українські педагоги-практики та здобувачі вищої освіти. У перебігу зустрічі, під час пленарної сесії та дискусійного онлайн-простору, відбувся обмін ідеями та позитивними практиками щодо реалізації нових стратегій підготовки педагогів,  відповідно до суспільних запитів та інноваційних викликів. Зокрема, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка Віктор Огнев’юк у своїй доповіді наголосив: «Сьогодні лише креативний педагог  може стати авторитетним для нинішнього покоління учнів, тому  діяльність  Університету зосереджена на вирішенні завдань підготовки сучасного педагога-професіонала, який володіє сукупністю творчих і професійних якостей та гуманістичних цінностей». Суголосні ідеї виголосили  й інші науково-педагогічні працівники Університету (Лілія Гриневич, Оксана Драч, Ганна Іванюк,  Ольга Котенко, Тетяна Мієр, Олена Музика,  Олена Половіна Яна Фруктова та ін.) та академіки НАПН України (Петро Саух, Світлана Сисоєва). З доповідями виступили провідні науковці і вчені з різних закладів вищої освіти України (Олександр Проніков, Ігор Худецький, Олена Кохановська та ін.).

Зарубіжні партнери представили досвід професійної підготовки вчителів відповідно до суспільних запитів своїх країн:

  • Магдалена Бергман, директор Східного центру партнерства Університету економіки у м. Бидгощ (Республіка Польща) розкрила досвід універсального проєктування  в контексті навчання студентів з особливими освітніми;
  • Марек Богуст, директор відділу міжнародних справ Університету еко­номіки у м. Бидгощ (Республіка Польща), навів приклади  реалізації практичної складової підготовки педагога – створення при Університеті дитячого садку та центру психологічної  допомоги, на базі яких студенти удосконалюють професійні компетентності;
  • Тетяна Шатюк, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафе­дри соціальної та педагогічної психології Гомельського дер­жавного університету імені Франциска Скорини (Республіка Білорусь) представила позитивні практики залучення студентів – майбутніх психологів до виконання волонтерських проєктів, які мають соціальну спрямованість;
  • Салтанат Нурбекова, докторант Казахстанського національного педагогічного університету імені Абая (Республіка Казахстан) у своєму виступі розкрила творчий потенціал гри для розвитку дітей дошкільного віку та наголосила на необхідності підготовки педагогів до організації ігрової діяльності дітей, як важливої складової їхньої професійної компетентності.

Матеріали надано Педагогічним інститутом

 

ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...
ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-...