Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Освітологія – 2022. Якість університетської освіти: міждисциплінарний дискурс»

Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Освітологія – 2022. Якість університетської освіти: міждисциплінарний дискурс»

20 квітня 2022 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

20 квітня 2022 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулася Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Освітологія – 2022. Якість університетської освіти: міждисциплінарний дискурс».

Конференція була проведена в системі онлайн-вебінарів і веб-конференцій Zoom. З вітальним словом до учасників конференції звернулись Сергій Шкарлет, Міністр освіти і науки України, доктор економічних наук, професор; Василь Кремень, Президент Національної академії педагогічних наук України, доктор філософських наук, професор, дійсний член (академік) Національної академії наук України та Національної академії педагогічних наук України; Віктор Огнев’юк, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософських наук, професор, дійсний член (академік) Національної академії педагогічних наук України.

Конференція пройшла у форматі широкої дискусії щодо особливостей організації освітнього процесу в закладах вищої освіти під час війни; проблеми укрупнення університетів для підвищення конкурентоспроможності вищої освіти України; перспектив розвитку вищої освіти після перемоги у війні; чинників, які допоможуть відновленню й розвитку вищої освіти в Україні. З ключовими доповідями виступили: Віктор Огнев’юк, доктор філософських наук, професор, дійсний член (академік) Національної академії педагогічних наук України, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка; Володимир Луговий, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член (академік) Національної академії педагогічних наук України, перший віцепрезидент НАПН України (Україна) (тема доповіді «Проблема кількості і якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні»); Олена Оржель, доктор наук з державного управління, доцент, головний науковий співробітник відділу взаємодії університетів і суспільства Інституту вищої освіти НАПН України, Україна (тема доповіді «Алгоритм формування та утвердження цінностей сучасного університету»); Станіслав Альвасяк, директор Центру досліджень та розвитку соціальних інновацій Єзуїтського університету Ігнатіанум у Кракові, Республіка Польща (тема доповіді «Досвід фінансування соціальних інновацій для закладів вищої освіти»); Юстін Садаускас, доцент Інституту педагогічних наук та соціальної роботи Факультету людських і соціальних досліджень Університету Миколи Ромеріса, Литовська Республіка (тема доповіді «Якість виконання освітньої програми: ставлення студентів закладів вищої освіти»); Людмила Кримець, доктор філософських наук, старший науковий співробітник, професор кафедри суспільних наук Гуманітарного інституту Національного університету оборони України імені Івана Черняховського, Україна (тема доповіді «Особливості організації освітнього процесу у вищих військових навчальних закладах під час війни»).

У дискусії взяли участь освітяни і науковці не тільки з різних міст України (Київ, Львів, Дніпро, Хмельницький, Чернівці, Івано-Франківськ, Кам’янець-Подільський, Маріуполь), але й з інших країн (Республіка Польща, Литовська Республіка, Грецька Республіка).

З презентаціями учасників конференції можна ознайомитись тут.

Під час конференції учасникам було запропоновано пройти онлайн-опитування щодо перспектив розвитку вищої освіти після перемоги у війні та чинників, які допоможуть відновленню й розвитку вищої освіти в Україні. Запрошуємо усіх бажаючих приєднатись до опитування за покликанням.

Дякуємо всім учасникам конференції за цікаві доповіді та плідну і конструктивну дискусію! Бажаємо творчої наснаги і нових наукових звершень! І швидкої перемоги нашій рідній Україні!

Матеріали надано НДЛ освітології

Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022
Освітологія – 2022