Науковий вебінар із міжнародною участю «Інтеграція сучасної психолого-педагогічної теорії та освітньої практики: європейський та вітчизняний досвід професійної підготовки майбутніх учителів»

Науковий вебінар із міжнародною участю  «Інтеграція сучасної психолого-педагогічної теорії та освітньої практики: європейський та вітчизняний досвід професійної підготовки майбутніх учителів»

25 травня 2022 року
Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

 

 

05 11 21 FEST

 

25 травня 2022 року в рамках Фестивалю науки – 2022 в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся науковий вебінар із міжнародною участю «Інтеграція сучасної психолого-педагогічної теорії та освітньої практики: європейський та вітчизняний досвід професійної підготовки майбутніх учителів.

З вітальними словами до учасників наукового вебінару звернулися: Ольга Котенко, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Анна Клімашевська, директор Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в Сєдльцах, професор, доктор габілітований (Польща); Хелена Коновалюк-Нікітін, доктор наук кафедри педагогіки Академiї Бяльска Прикладних Наук імені Івана Павла II в Бялой Пiдляске (Польща); Сергіуш Нікітін, доктор наук Комплексу Шкіл Професійного Навчання №2 в м. Бяла Пiдляска (Польша).

Модерувала захід Тетяна Мієр, професор кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор.

Науковий вебінар було присвячено українсько-польському дискурсу з актуальних питань професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти. Основне коло проблематики дискурсу: сучасна освітня політика в  галузі вищої освіти України та Польщі; розвиток персоналу в закладах вищої освіти: система підвищення кваліфікації, стажування, академічна мобільність в Україні та Польщі; сучасні тенденції професійної підготовки майбутніх учителів в Україні та Польщі; інформатизація та інноваційний компонент професійної підготовки майбутніх учителів в Україні та Польщі.

Під час наукового вебінару з доповідями виступили: Анна Клімашевська, директор Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в Сєдльцах, професор, доктор габілітований (Польща) (тема доповіді «Польська система вищої освіти»); Малгожата Вишневська, доктор наук Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в Сєдльцах (Польща) (тема доповіді «Сучасна освітня політика в країнах Європи. Законодавчі та нормативні документи сучасної освітньої політики країн ЄС»); Сабіна Верушевська-Дурай, доктор наук Інституту педагогіки Природничо-гуманітарного університету в Сєдльцах (Польща) (тема доповіді «Особливості організації навчального процесу на бакалавраті та в магістратурі»); Хелена Коновалюк-Нікітін, доктор наук кафедри педагогіки Академії Бяльска Прикладних Наук iмені Івана Павла II (Польща) (тема доповіді «Виховання в світлі персоналізму Івана Павла ІІ»); Сергіуш Нікітін,  доктор наук Комплексу Шкіл Професійного Навчання №2 в м. Бяла Пiдляска (Польша) (тема доповіді «Неперервність польської освіти»); Олена Ліннік, професор кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського Університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук (тема доповіді «Сучасна освітня політика в Україні як передумова вибудови змісту підготовки вчителя початкових класів»); Світлана Паламар, заступник директора з наукової роботи Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник (тема доповіді «Професійний розвиток персоналу в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка»); Геннадій Бондаренко, завідувач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент (тема доповіді «Інновації в професійній підготовці вчителя початкових класів: досвід Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка»); Наталія Кошарна, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент (тема доповіді «Іншомовна професійна підготовка вчителя початкових класів в умовах HyFlex навчання (на прикладі Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка)»); Тетяна Мієр, професор кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор (тема доповіді «Акценти у визначенні дидактичного інструментарію професійної  підготовки майбутніх учителів в умовах як суспільного розвитку, так і дестабілізації сучасної соціально-економічної та соціально-політичної реальності»); Наталія Вишнівська, старший викладач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук (тема доповіді «Ротаційна модель виробничої практики як інноваційний компонент у професійній підготовці вчителя початкових класів»); Людмила Нежива, професор кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук (тема доповіді «Віртуалізація літературної освіти майбутніх учителів початкових класів»); Олександра Шкуренко, старший викладач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук (тема доповіді «Змістово-методичні особливості реалізації STEAM-освіти в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів»).

В українсько-польському дискурсі взяли участь учені з Польщі (Анна Клімашевська, Малгожата Вишневська, Сабіна Верушевська-Дурай) та України (Наталія Сіранчук, Світлана Дубовик, Олена Ващенко, Ніна Руденко, Людмила Романенко, Катерина Романенко).

Дякуємо всім учасникам наукового вебінару за змістовні доповіді та конструктивний українсько-польський дискурс! Бажаємо творчої наснаги і нових наукових звершень! Перемоги та миру Україні!

Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проектів та програм

 

Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...
Науковий вебінар із міжнародною участю «Ін...