Київський університет імені Бориса Грінченка
На рахунку Київського університету імені Бориса Грінченка цьогоріч 3 виграних проєкти конкурсу Програми Еразмус+ напряму Жан Моне! Сердечно вітаємо координаторів цих проєктів: Наталію Морзе, Людмилу Ілліч та Олену Проценко, завдяки яким Університет тримає стрій та іде пліч-о-пліч із лідерами вітчизняної вищої освіти!
За інформацією Національного Еразмус+ Офісу статистика конкурсу Жан Моне України 2022 р. – 92 проєкти, що лише трохи менше, ніж за весь період з 2014 по 2020 роки сукупно (92 проти 121).
Реалізація цих проєктів сприятиме візуалізації Університету Грінченка на міжнародному ринку освітніх послуг, надасть можливість науковцям Університету долучитися до євроінтеграційних процесів у сфері освіти та науки, що набуває особливої важливості зараз, коли Україна отримала статус кандидата на вступ до ЄС.
Отже, команди переможців та їх проєкти:
- Цифрова трансформація в освіті: найкраші Європейські практики
(Digital Transformation in Education: best EU studies (DigTriES))
Координатор: Морзе Н.В.
Учасники: Морзе Н.В., Бойко М.А., Грицяк І.А., Умрик М.А., Струтинська О.В.
Мета: підвищити обізнаність українських освітян про ЄС та найкращі практики ЄС щодо цифрової трансформації освіти; розробити екосистему для розвитку цифрової компетентності вчителів початкових класів, розвинути мережу цифрової спільноти вчителів початкової школи з використанням найкращих практик ЄС.
- Модуль Жан Моне «Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті: досвід країн ЄС для України»
Координатор: Проценко О.Б.
Учасники: Сисоєва С.О., Мосьпан Н.В., Костюк Т.О., Бульвінська О.І., Калінічева Г.І.
Мета: забезпечити теоретичну та практичну підготовку майбутніх докторів філософії (PhD) щодо впровадження університетської автономії в Україні з урахуванням досвіду країн ЄС. Реалізація проєкту передбачає проведення навчальних занять, присвячених цілям та цінностям ЄС, засадам демократичного врядування в суспільстві; нормативним забезпеченням університетської автономії; ролі університетської автономії в процесах сталого розвитку громадянського суспільства, формуванні соціально активних і відповідальних громадян, забезпечення якості вищої освіти; досвіду кращих політик і практик країн ЄС щодо впровадження принципів і компонентів університетської автономії.
- «Миротворча освіта заради консолідованої та людино-центрованої Європи»,
Координатор: Л. Ільїч
Учасники: Ільїч Л., Звонар В., Поспєлова Т., Акіліна О., Панченко А., Яковенко І.
Мета: цей проєкт має на меті розкрити різноманіття феноменів миротворчості на прогресивному досвіді ЄС і спрямований на популяризацію цінності миру через навчання та розвиток навичок ненасильницького спілкування. впровадження та популяризація кращих практик ЄС з виховання миру в Україні сприятиме досягненню політичних, економічних, соціальних та культурних перетворень післявоєнних громад. Проєкт також охоплює терапевтичні цілі, і має намір допомогти людям перейти від стану свідомості, орієнтованої на війну, до стану орієнтованого на мир. Проєкт повністю відповідає Глобальній стратегії Європейського Союзу, яка охоплює ЄС та сусідів і надає пріоритет освіті та комунікації як засобам запобігання конфліктам та розвитку стійкості миру.
Дякуємо Європейській Комісії за сприяння у складний час - Європейські студії завжди були надзвичайно важливими для розвитку вітчизняних університетів, а зараз – особливо! Дякуємо Національному Еразмус+ Офісу в Україні за постійну та всебічну допомогу та підтримку! Дякуємо науковцям Університету Грінченка за те, що завжди прагнете досконалості та виборюєте перемоги попри все!
Матеріали надані НДЛ інтернаціоналізації вищої освіти