Університет Грінченка серед цьогорічних рекордсменів за виграними проєктами напряму Жан Моне!

Університет Грінченка серед цьогорічних рекордсменів за виграними проєктами напряму Жан Моне!

Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

 

На рахунку Київського університету імені Бориса Грінченка цьогоріч 3 виграних проєкти конкурсу Програми Еразмус+ напряму Жан Моне! Сердечно вітаємо координаторів цих проєктів: Наталію Морзе, Людмилу Ілліч та Олену Проценко, завдяки яким Університет тримає стрій та іде пліч-о-пліч із лідерами вітчизняної вищої освіти!

За інформацією Національного Еразмус+ Офісу статистика конкурсу Жан Моне України 2022 р. – 92 проєкти, що лише трохи менше, ніж за весь період з 2014 по 2020 роки сукупно (92 проти 121). 

Реалізація цих проєктів сприятиме візуалізації Університету Грінченка на міжнародному ринку освітніх послуг, надасть можливість науковцям Університету долучитися до євроінтеграційних процесів у сфері освіти та науки, що набуває особливої важливості зараз, коли Україна отримала статус кандидата на вступ до ЄС.

Отже, команди переможців та їх проєкти:

  1. Цифрова трансформація в освіті: найкраші Європейські практики

(Digital Transformation in Education: best EU studies (DigTriES))

Координатор: Морзе Н.В.

Учасники: Морзе Н.В., Бойко М.А., Грицяк І.А., Умрик М.А., Струтинська О.В.

Мета: підвищити обізнаність українських освітян про ЄС та найкращі практики ЄС щодо цифрової трансформації освіти; розробити екосистему для розвитку цифрової компетентності вчителів початкових класів, розвинути мережу цифрової спільноти вчителів початкової школи з використанням найкращих практик ЄС.

  1. Модуль Жан Моне «Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті: досвід країн ЄС для України»

Координатор: Проценко О.Б.

Учасники: Сисоєва С.О., Мосьпан Н.В., Костюк Т.О., Бульвінська О.І., Калінічева Г.І.

Мета: забезпечити теоретичну та практичну підготовку майбутніх докторів філософії (PhD) щодо впровадження університетської автономії в Україні з урахуванням досвіду країн ЄС. Реалізація проєкту передбачає проведення навчальних занять, присвячених цілям та цінностям ЄС, засадам демократичного врядування в суспільстві; нормативним забезпеченням університетської автономії; ролі університетської автономії в процесах сталого розвитку громадянського суспільства, формуванні соціально активних і відповідальних громадян, забезпечення якості вищої освіти; досвіду кращих політик і практик країн ЄС щодо впровадження принципів і компонентів університетської автономії.

  1. «Миротворча освіта заради консолідованої та людино-центрованої Європи», 

Координатор: Л. Ільїч

Учасники:  Ільїч Л., Звонар В., Поспєлова Т., Акіліна О., Панченко А., Яковенко І.

Мета: цей проєкт має на меті розкрити різноманіття феноменів миротворчості на прогресивному досвіді ЄС і спрямований на популяризацію цінності миру через навчання та розвиток навичок ненасильницького спілкування. впровадження та популяризація кращих практик ЄС з виховання миру в Україні сприятиме досягненню політичних, економічних, соціальних та культурних перетворень післявоєнних громад. Проєкт також охоплює терапевтичні цілі, і має намір допомогти людям перейти від стану свідомості, орієнтованої на війну, до стану орієнтованого на мир. Проєкт повністю відповідає Глобальній стратегії Європейського Союзу, яка охоплює ЄС та сусідів і надає пріоритет освіті та комунікації як засобам запобігання конфліктам та розвитку стійкості миру.

Дякуємо Європейській Комісії за сприяння у складний час - Європейські студії завжди були надзвичайно важливими для розвитку вітчизняних університетів, а зараз – особливо! Дякуємо Національному Еразмус+ Офісу в Україні за постійну та всебічну допомогу та підтримку! Дякуємо науковцям Університету Грінченка за те, що завжди прагнете досконалості та виборюєте перемоги попри все!

Матеріали надані НДЛ інтернаціоналізації вищої освіти