16 листопада 2022 року
Київський університет імені Бориса Грінченка
16 листопада 2022 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулася IV Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти».
Конференція була проведена в системі онлайн-конференцій Zoom. Модерувала захід Людмила Хоружа, завідувач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти, доктор філологічних наук, професор.
З вітальним словом до учасників конференції звернулася Наталія Віннікова, проректор з наукової роботи Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філологічних наук, професор.
Конференція пройшла у форматі широкої дискусії щодо: актуальних питань педагогічної інноватики як сучасного освітнього тренда; проблеми формування критичного мислення особистості як засобу інформаційно-психологічного спротиву російській агресії; перспектив розвитку освіти дорослих як фактора балансу у контексті стратегічних змін; інноваційних підходів до загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів; інноваційого потенціалу підприємництва в освітніх організаціях.
На пленарному засіданні з доповідями виступили: Лариса Лук’янова, директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, заслужений діяч науки і техніки України, Україна (тема доповіді «Освіта дорослих – баланс у контексті стратегічних змін»); Марія Братко, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор, Україна (тема доповіді «Педагогічна інноватика як сучасний освітній тренд»); Лукаш Квадранс, доктор філософії в галузі гуманістичних наук Інституту педагогіки Факультету соціальних наук Сілезького університету в Катовіце, Республіка Польща); Ева Огродська-Мазур, професор, доктор габілітований у галузі гуманістичних наук Інституту педагогіки Факультету соціальних наук Сілезького університету в Катовіце, Республіка Польща (тема доповіді «Інституціоналізація ідей Тадеуша Левовицького – від Громадської групи дослідження культури та освіти прикордоння до Центру дослідження ромів»); Олена Караман, ректор Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», доктор педагогічних наук, професор, Україна (тема доповіді «Формування критичного мислення особистості як засіб інформаційно-психологічного спротиву російській агресії»); Анна Боярська-Хоменко, завідувач кафедри освітології та інноваційної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, доктор педагогічних наук, доцент, Україна (тема доповіді «Інноваційні підходи до загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів»).
У дискусії взяли участь освітяни й науковці не тільки з різних міст України (Київ, Харків, Полтава, Кривий Ріг, Львів, Ужгород), але й з інших країн (Республіка Польща, Республіка Кіпр).
Дякуємо всім учасникам конференції за цікаві доповіді, плідну й конструктивну дискусію! Бажаємо творчої наснаги та нових наукових звершень! Якнайшвидшої перемоги й відбудови нашій рідній Україні!
Матеріали надані НМЦ досліджень, наукових проектів та програм