Фестиваль науки – 2023: V Всеукраїнський онлайн-круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»

Фестиваль науки – 2023: V Всеукраїнський онлайн-круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»

18 травня 2023 року

Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

18 травня 2023 року у межах Фестивалю науки – 2023 на Факультеті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка було проведено V Всеукраїнський онлайн-круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства».

Фестиваль науки – 2023

З вітальними словами до гостей та учасників звернулися: Вікторія Іващенко, заступник декана з наукової роботи Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, професор кафедри медіапродюсування та видавничої справи, доктор філологічних наук, професор; Леонід Новохатько, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук, професор; Ілля Афанасьєв, координатор з наукової роботи Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, кандидат історичних наук, доцент.

Модерувала захід Тетяна Поліщук, заступник декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, старший викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінчнка.

У ході круглого столу було представлено для обговорення актуальні теми взаємодії з консьюмерами та представлено практичний досвід проєктів від студентів Університету Грінченка.

З доповідями на круглому столі виступили: Катерина Балабанова, доцент кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук (тема доповіді «Психологія медіаспоживання»); Олексій Шуміленко, провідний фахівець відділу соціальних ініціатив і партнерства Київського палацу дітей та юнацтва, член благодійного фонду «Солом’янські котики» (тема доповіді «Чи замінять інструменти на креативні спеціальності?»; Анастасія Салтикова, фахівець відділу обслуговування, бібліотекар І категорії Бібліотеки Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського (тема доповіді «Війна за реальність: комунікація консьюмера»); Влад Нестеров, студент ІV курсу освітньої програми «Журналістика» Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Документування подій інструментами інтерв’ювання волонтерів»);

«Написання текстів для публічних установ: особистий досвід», доповідач Анастасія Бондарчук, студентка ІV курсу освітньої програми «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» Факультету української філології, культури і мистецтв Університету Грінченка; Софія Коршунова, студентка ІІ курсу освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» Факультету журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Україномовне медіа про культуру: етапи створення»).

За результатами роботи круглого столу учасники зробили такі висновки:

  • грамотно використовувати ідеї користувачів, щоб привернути увагу до проблеми.
  • збільшити залученість аудиторії до створення контенту, щоб знаходити нові ідеї та рішення.
  • розглядати активних користувачів як потужний додатковий ресурс, який може допомогти в опануванні цифрових та медіапрактик для взаємодії з аудиторією.

Під час підбиття підсумків було оголошено результати опитування безпосередніх учасників, щодо їх взаємодії із соціальними медіа, створення власного контенту та раціонального споживання інформації.

У цьогорічному круглому столі участь взяли понад 85 представників різних освітніх закладів України.

До зустрічей наступного року #усе_буде_медіа!

Матеріали надані НМЦ досліджень, наукових проектів та програм

 

«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного ...
«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного ...
«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного ...
«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного ...
«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного ...
«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного ...
«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного ...
«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного ...
«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного ...
«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного ...
«Медіапросьюмеризм як явище інформаційного ...