24 травня 2023 року
Київський університет імені Бориса Грінченка
24 травня 2023 року в межах «Фестивалю науки – 2023» в Київському університеті імені Бориса Грінченка кафедрою природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти у співпраці з Запорізьким та Миколаївським обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти, Громадськими організаціями «Центр освітніх ініціатив "Толока"» та «Центр освітніх ініціатив та інновацій» проведено III Всеукраїнську науково-практичну онлайн-конференцію «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога».
У конференції взяли участь 107 учасників із 21 області України, серед яких: учителі, науково-педагогічні працівники, керівники закладів освіти, методисти інститутів післядипломної освіти, аспіранти, логопеди, психологи, спеціалісти відділів освіти, керівники гуртків.
Модератором конференції була: Воротникова І.П., завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.
З доповідями під час конференції виступили: Морзе Н.В., професор кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та математики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України (тема доповіді «Освітні тренди в контексті європейських інтеграційних процесів»); Гура Т.Є., проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», доктор психологічних наук, професор (тема доповіді «Суспільство 5.0 та Освіта 5.0: психологічні роздуми»); Чернікова Л.А., проректор з навчально-методичної роботи Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», доцент кафедри інформатичної та технологічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент (тема доповіді «Моніторинг готовності педагогів до впровадження STEM-підходів у навчання»); Захар О.Г., заступник директора з науково-педагогічної роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук (тема доповіді «Методика формування ключових компетентностей на уроках інформатики»; Воротникова І.П., завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент (тема доповіді «Штучний інтелект в освіті: переваги чи недоліки ?»); Просіна О.В., завідувач кафедри філософії і освіти дорослих Центрального інституту післядипломної освіти Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент (тема доповіді «Використання силабусу в процесі підвищення кваліфікації: науковий диспут»); Косик В.М., старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Е-підручники та е-додатки як цифрові інструменти для реалізації дистанційного навчання»); Гавронський В.В., старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Організація дослідницької роботи школярів з фізики під час дистанційного навчання»); Рудик О.Б., доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат фізико-математичних наук, доцент (тема доповіді «Забезпечення викладання програмування з використанням мов, актуальних у сучасній індустрії програмного забезпечення»); Заплатинський В.М., доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат сільськогосподарських наук (тема доповіді «Безпека дистанційного, змішаного та очного навчання під час війни»); Якунін Я.Ю., доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат хімічних наук (тема доповіді «Аналіз ефективності навчального контенту через додаток YouTube Studio»); Уманець В.О., старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Професійний розвиток вчителя з використанням ІКТ як умова високого рівня його професійної діяльності»).
Відповідно до аналізу дискусій та результатів анкетування учасників програмним комітетом підготовлено рішення ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога».
Дякуємо всім учасникам за плідну дискусію!
Матеріали надані НМЦ досліджень, наукових проектів та програм