Фестиваль науки – 2023: III Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференцію «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога»

Фестиваль науки – 2023: III Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференцію «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога»

24 травня 2023 року

Київський університет імені Бориса Грінченка

 

 

24 травня 2023 року в межах «Фестивалю науки – 2023» в Київському університеті імені Бориса Грінченка кафедрою природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти у співпраці з Запорізьким та Миколаївським обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти, Громадськими організаціями «Центр освітніх ініціатив "Толока"» та «Центр освітніх ініціатив та інновацій» проведено III Всеукраїнську науково-практичну онлайн-конференцію «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога».

Фестиваль науки – 2023

У конференції взяли участь 107 учасників із 21 області України, серед яких: учителі, науково-педагогічні працівники, керівники закладів освіти, методисти інститутів післядипломної освіти, аспіранти, логопеди, психологи, спеціалісти відділів освіти, керівники гуртків.

Модератором конференції була: Воротникова І.П., завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.

З доповідями під час конференції виступили: Морзе Н.В., професор кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій та математики Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України (тема доповіді «Освітні тренди в контексті європейських інтеграційних процесів»); Гура Т.Є., проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», доктор психологічних наук, професор (тема доповіді «Суспільство 5.0 та Освіта 5.0: психологічні роздуми»); Чернікова Л.А., проректор з навчально-методичної роботи Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», доцент кафедри інформатичної та технологічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент (тема доповіді «Моніторинг готовності педагогів до впровадження STEM-підходів у навчання»); Захар О.Г., заступник директора з науково-педагогічної роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук (тема доповіді «Методика формування ключових компетентностей на уроках інформатики»; Воротникова І.П., завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент (тема доповіді «Штучний інтелект в освіті: переваги чи недоліки ?»); Просіна О.В., завідувач кафедри філософії і освіти дорослих Центрального інституту післядипломної освіти Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент (тема доповіді «Використання силабусу в процесі підвищення кваліфікації: науковий диспут»); Косик В.М., старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Е-підручники та е-додатки як цифрові інструменти для реалізації дистанційного навчання»); Гавронський В.В., старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Організація дослідницької роботи школярів з фізики під час дистанційного навчання»); Рудик О.Б., доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат фізико-математичних наук, доцент (тема доповіді «Забезпечення викладання програмування з використанням мов, актуальних у сучасній індустрії програмного забезпечення»); Заплатинський В.М., доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат сільськогосподарських наук (тема доповіді «Безпека дистанційного, змішаного та очного навчання під час війни»); Якунін Я.Ю., доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат хімічних наук (тема доповіді «Аналіз ефективності навчального контенту через додаток YouTube Studio»); Уманець В.О., старший викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Професійний розвиток вчителя з використанням ІКТ як умова високого рівня його професійної діяльності»).

Відповідно до аналізу дискусій та результатів анкетування учасників програмним комітетом підготовлено рішення ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога».

Дякуємо всім учасникам за плідну дискусію!

Матеріали надані НМЦ досліджень, наукових проектів та програм

«Дистанційне та змішане навчання як засіб р...
«Дистанційне та змішане навчання як засіб р...
«Дистанційне та змішане навчання як засіб р...
«Дистанційне та змішане навчання як засіб р...
«Дистанційне та змішане навчання як засіб р...
«Дистанційне та змішане навчання як засіб р...
«Дистанційне та змішане навчання як засіб р...
«Дистанційне та змішане навчання як засіб р...
«Дистанційне та змішане навчання як засіб р...
«Дистанційне та змішане навчання як засіб р...
«Дистанційне та змішане навчання як засіб р...